new post

Hejka!



Komentarze

  1. Aww boskie spodnie , robią całą stylizację <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym motywem, ale bardzo spodobała mi się ta bluzka :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, spodnie są śliczne. Super, że je upolowałaś za jedynie 20 zł!

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Również jestem fanką tego typu spodni :)

    Faustyna-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny zestaw, spodnie są bardzo oryginalne, jeszcze znaleźć je za taką cenę :3...
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są BOSKIE! Super wyglądasz!
    Zapraszam do mnie kochana,
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem w szoku że udało ci się upolować te spodnie za 2 dyszki :) choć do mnie zwierzęce motywy nie przemawiają, to jednak nerki to jest coś co bardzo lubię w tym sezonie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, mierzyłam mega podobne spodnie w Stradivariusie i wtedy coś mi w nich nie pasowało, a teraz widząc jak fajnie mogą wyglądać, żałuję, że nie wzięłam ich grrrrr :/

    Genialnie wyglądasz kochana, bardzo mi się podoba <3

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluje na takie spodnie są kozackie :) Świetny look kochana :) Jak byłam dzieckiem miałam takie portki w wężowy wzór i bardzo je lubiłam :)

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tych spodniach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są GENIALNE! I to jeszcze za jaką cenę, cudowna zdobycz :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie bardzo wymagające! :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty