new post

 

Komentarze

  1. Fajna stylizacja, ale ja nie jestem przekonana do takich spodni. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, wiosenna stylizacja :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i tło do zdjęć :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka strasznie mi się spodobała :D
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylówka, te okulary fajnie kontrastują z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko z klasą(!!!) Jak PO litycy zakończą demolowanie szkolnictwa, mogłabyś tak iść do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszyscy czekali na te wiosenne stylizacje
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie nie w moim stylu, ale stylizacja jak najbardziej na plus. Całość wygląda bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczne oksy i zawsze mam problem by je fajnie ograć :) Twój look jest super i zainspirowałaś mnie do czego nosić te czerwone cudeńka:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia lekko w stylu vintage i to mi się baaardzo podoba kochana ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze, cudowna stylizacja! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra kurtka. Spodnie nie w moim stylu ale całość w Twoim wykonaniu wygląda naprawdę dobrze. Pozdrawiam serdecznie *

    OdpowiedzUsuń
  14. Really cozy look that one :) Great photos!

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty