NEW POST

Hejka!
Pogoda za oknem znowu okropna, a przecież już prawie kwiecień! Czas leci tak szybko, jutro już Wielkanoc, a ja dopiero pamiętam jak szłam do nowej szkoły, Boże Narodzenie, Sylwester, ferie. Na szczęście coraz bliżej do kolejnych wakacji i wreszcie wolne! A swoją drogą, są tu maturzyści? Jak przygotowania idą? :D
Z chęcią chciałabym już schować  do szafy grube swetry, jednak pogoda... no cóż. Niedawno zamówiłam sobie przepiękny, biały sweterek z falbanami na rękawach i mam wrażenie, że jeszcze sobie w nim trochę pochodzę, ale z niecierpliwością wyczekuję wiosny! :)

Komentarze

  1. Prześliczny sweterek, ale też z niecierpliwością wyczekuje wiosny ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz <3
    super outfit
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweter ! Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z kolei odwrotnie - pogoda dopisuje, świeci słońce, wieje wiosenny wiaterek a pogoda sama motywuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny sweterek, bardzo oryginalne rękawki. Pasuje do tych spodni :)
    Pozdrawiam
    Macartigiclarity

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ^^
    Podobno następny tydzień ma być już dużo cieplejszy i z niecierpliwością na to czekam ;)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja co, ale już ckni mi się do wiosny :D
    Przepięknie kochana wyglądasz.
    Bardzo podobają mi się sweterki z falbankami na rękawach, chyba muszę wybrać się na zakupy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, ja też wyczekuję wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny strój najbardziej podoba mi się bluzeczka.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny sweter :) ale wiosna i tak by się już przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia! U mnie już pogoda wiosenna :)
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. im lovin your top.
    you look so chic

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest chyba coraz cieplej na szczęście :) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek i te spodnie to połączenie idealne:) Odrazu jak zobaczyłam sweterek widziałam go w zestawieniu z kratą:) SUPER


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny outfit :) Dziś w końcu jest piękna, słoneczna pogoda.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sweter, wiosna w końcu przyszła i świeci słońce (przynajmniej u mnie)
    P.S. Na miniaturce posta jesteś podobna do Emmy Watson ;o

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli klikniesz w reklamę ;) Jeśli nie, to też się nie pogniewam ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Ja też już czekam na wiosnę :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweter, wiosna nareszcie przyszła. Już nie mogę doczekać się grillów co weekend :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka! :D
    mam nadzieję, że było tylko chwilowe załamanie pogody i już będzie coraz cieplej! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne spodnie, muszę takich poszukać w sklepach :)

    www.inspirant-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny ten sweterek ! <3 Serdecznie pozdrawiam i zapraszam - nowy post o kosmetykach Buna 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja maturę miałam w zeszłym roku i szczerze mówiąc uczyłam się na ostatnią chwilę a wyniki miałam bardzo dobre! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się Twoja fryzurka i klimat zdjęć ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. miejsce i stylizacja perfekcyjna! <3 masz boskie włosy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty