The 80's

Hejka!
Dawno mnie tutaj nie było, ale to z powodu szkoły. Dużo testów i kartkówek przed zbliżającym się końcem semestru. Na szczęście teraz mogę odpocząć. Za tydzień mamy już święta! Bardzo się cieszę, bo wreszcie odpocznę od szkoły, haha. A wy, też nie możecie się doczekać? Ten rok zleciał mi bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy. Pamiętam dopiero jak były ferie, zakończenie gimnazjum, wakacje, początek szkoły, a teraz już niedługo koniec roku! Sylwester również tuż, tuż. Macie jakieś konkretne plany? :D

Dzisiaj wreszcie wybrałam się na zdjęcia, bo bardzo dawno nie byłam! Niedaleko mojego bloku znalazłam stary samochód i musiałam zrobić sobie przy nim zdjęcia! Mi bardzo się podobają, bo mają swój klimat i przypominają mi styl z lat 80'. Co myślicie? :)

kurtka - zara / szalik - zara / czapka - forever21 / bluzka - sh / spodnie - sh / buty - butik

Komentarze

  1. Auto mi się strasznie podoba hehe stylizacja świetna i poczułam troszkę jak by te zdjęcia były robione w latach 80.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny klimat zdjęć! Mi bardzo szybko zleciał pierwszy semestr, co do planów już jakieś są, chociaż uwielbiam spontany! Pozdrawiam.
    https://anartysta.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś śliczna! Masz bardzo specyficzną urodę, która świetnie pasuje do klimatu tego zdjęcia :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Cudowna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia ;) Fajny klimat z tym autem :D

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupiłam bardzo podobne spodnie. Śliczne zdjęcia!
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te zdjęcia, ten samochód i klimacik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało ci się uchwycić świetny klimat na zdjęciach, bardzo mi się podoba :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia, mają ten swój klimacik :)
    Ja mniej więcej mam zaplanowany Sylwester, ale i tak te plany pod koniec się zawsze zmieniają :D


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Genialne zdjęcia i stylizacja *.*
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look. I like your scarf the most! *_*

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny klimat zdjęć! Mega wyglądasz :)

    http://goldlemonade.pl/welniany-sweter-i-olowkowa-spodnica-palacyk-w-otrebusach/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi ten rok mega zleciał i też nie miałam w ogóle dla siebie czasu przed końcem semestru, tragedia...
    ps przecudowne zdjęcia, mega jaram się takim klimatem :D


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, kochana niesamowite zdjęcia! Aż Ci zazdroszczę, że znalazłaś takie autko!!! :D
    Oj tak, czas bardzo szybko mknie...
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego sylwestra życzę <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing outfit dear! I love this color combination! Also, photos are great!
    I follow your blog, hope you can follow back! :)
    Happy holidays!

    My favorite makeup artists + get inspired

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie dopasowałaś się do tych lat, to auto też zrobiło niezły klimacik hah :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz! świetny klimat zdjęć <3 Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne i bardzo klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty