Połowinki 2k18



 SUKIENKA - BONPRIX

Komentarze

  1. O, ja też miałam niedawno półmetek :) Impreza super, teraz oczekiwanie na studniówkę. Mi też zleciało strasznie szybko, już od pierwszej klasy liceum czekałam na tę imprezę a tu już jest po. Zdjęcia wyszły fotografowi bardzo ładnie i świetnie na nich wyglądasz. Miałaś śliczną sukienkę! <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś <3
    Miałaś super kieckę i makijaż :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie teraz uświadomiłam sobie jaka jestem stara:(

    Buziaki:*
    Nowy post ze stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałas śliczną sukienkę, tak samo jak makjaż ♥ CUDO!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że impreza musiała być udana :) Pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie moje połowinki w tym roku ominęły, wbiję się za rok do młodszych klas :D Wyglądałaś rewelacyjnie! :)

    Malinowa Kaloria | blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygladalas ! Az mi sie przypomnialy moje polowinki a ile lat temu to bylo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko kiedy ja miałam półmetek ho ho ho ;)
    pięknie wyglądałaś ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są super, śliczna sukienka :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia super, poza tym świetnie wyglądałaś! Ja byłam na połowinkach koleżanki, a moje były tak odkładane na bok, że w końcu do nich nie doszło. ;')

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądałaś obłędnie! <3 piękny makijaż i wspaniała, zjawiskowa sukienka :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swój półmetek mam jeszcze przed sobą. Ślicznie wyglądałaś, przecudny makijaż. Oj racja, czas szybko leci, już teraz to widzę.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na półmetku nie byłam, ale na studniówce już tak :D Bardzo ładną miałaś sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój półmetek miałam już rok temu. :)) Wyglądałaś ślicznie! Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Za mną takie imprezy już przeszły, ale miło wspominam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną sukienkę miałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądałaś na połowinkach... ach ten czas pędzi jak oszalały, a im człek starszy, tym bardziej...
    P.S. Serdecznie dziękuję Ci za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądałaś, zjawiskowa sukienka ;). Widać, że dobrze się bawiłyście :3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko, jestes zdecydowanie najpiękniejsza wśród koleżanek ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty