HISZPANIA 2017

Hejka!
W piątek wróciłam już z obozu z Hiszpanii i mam dla was mnóstwo zdjęć! Podróż minęła mi o dziwo szybko, mimo że jechaliśmy prawie 3 dni z całodzienną przerwą na plaży w miejscowości Bibione we Włoszech. Pogoda sprzyjała nam cały wyjazd. Czysta i przezroczysta woda w morzu to coś pięknego, nie to co nasz Bałtyk. Lloret de Mar, czyli miejscowość w której byliśmy zachwyciła mnie już od samego początku. Miasto dopiero w nocy budzi się do życia! W barach, knajpkach, restauracjach i oczywiście klubach było pełno polskich, ale i również zagranicznych turystów. Nie dało się nudzić, zawsze mieliśmy co robić. O wspólnych, wieczornych wypadach na miasto i posiedzeniach w pokojach nie da się zapomnieć, haha. Obozy jak dla mnie są najlepszym sposobem na spędzenie wakacji, można poznać wiele ciekawych ludzi i zintegrować się razem z nimi, a gdy jedzie się ze swoją ekipą to już w ogóle super sprawa! Jeśli macie jakieś pytania co do wyjazdu to piszcie w komentarzach, a na pewno odpowiem. Teraz zostawiam was już ze zdjęciami! Buziaki :*

 Jak do tej pory były to najlepsze wakacje, na których byłam. Co sądzicie o zdjęciach? ;D










Komentarze

  1. Wow, cudowne zdjęcia, pięknie tam :o
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia ! :D Zazdroszczę ;)
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam ślicznie :) przepiękne widoki i zdjęcia! może za rok się tam wybiore.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam cudnie! Hiszpania jest piękna. Uwielbiam Barcelonę <3
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie! Podróż do Hiszpanii to jedno z moich marzeń. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę !

    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne miejsce, już nie mogę się doczekać aż będę tam w sierpniu! Natomiast na obóz jadę nad jezioro w Polsce, uwielbiam takie wyjazdy:D
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie, będą świetną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne zdjęcia *.*
    Ja nigdy nie byłam za granicą, ale może niedługo wybiorę się ;)
    Pozdrawiam :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. W Hiszpanii byłam kilkanaście razy i nigdy nie mam dość,super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna okolica, dzięki czemu zdjęcia maja w sobie magie ! :)
    Drogo wychodzi taki obóz? :)

    Obserwuje :) !
    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kiedyś pojechać na taki obóz. Jeśli będę mogła to na pewno wybiorę się w przyszłym roku! Po zdjęciach widać, że było świetnie. Cudowne fotki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszę wyjazdu :D
    Piękne zdjecia :*
    Cudne widoki ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałaś się świetnie bawić na obozie :D Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Podróż do Hiszpanii to jedno z moich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Hiszpanię ! <3 i nie mogę się doczekać, kiedy będę mgła jechać tam po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! <3
    Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wyjazdu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  19. Hiszpania jest cudowna :D Klimat i widoki *.* Piękne zdjęcia!
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie tam jest, chętnie wybrałabym się do słonecznej Hiszpanii :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Marzę, żeby wybrać się do Hiszpanii, ale raczej samolotem, bo nie przeżyłabym tyle w autokarze :D Podziwiam za wytrwałość :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hiszpania od zawsze była moim wakacyjnym marzeniem, którego do tej pory nie udało mi się spełnić, no cóż może za rok ;)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Hiszpanię!! Od dziecka marzyłam, żeby tam pojechać :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne miejsce! moja przyjaciółka rowniez była na tym obozie i wspomina go tam samo jak ty/ niezapomniana zabawa :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale tam cudnie!
    Chciałabym kiedyś tam polecieć *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce! Zdjęcia zresztą też ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne krajobrazy i super zdjęcia :) Miłych wakacji!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Można pozazdrościć takich cudownych widoków. *.*

    Zapraszam: http://wikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne widoki! zazdroszcze obozu, jak ja bym chciala wrocic do tych czasow!:d
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę wyjazdu, przepiękne zdjęcia!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Hiszpanię i też chciałabym w przyszłości ją odwiedzić. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze, ale tam pieknie ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne zdjęcia, magiczne miejsce! *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj tak, Hiszpania to piękny kraj. Nadal mam same pozytywne wspomnienia z lat tam spędzonych :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszcze wyjazdu! Zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia! Niektóre z nich ( szczególnie te z Barcelony) przypomniały mi moje poprzednie wakacje. Szczerze przyznam, że przebieg twojej kolonii śledziłam na snapie :) Buziaki <3

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie tam miałaś 😍 Zazdroszczę wyjazdu!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hiszpania to moje wymarzone miejsce do wyjechania, straaasznie ci zazdroszczę

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. najbardziej popodoba mi się zdjecie na ktorym stoisz przy kontenerze na smieci. Klasa.
    pamietaj ze jakosc zdjecia to nie tylko modelka ale takze tlo. i milion innych waznych elementow ktorych i tak nie pojmiesz. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega woda <3 Hiszpania to cudne miejsce i sama odwiedziłam ją już 3 razy :) Super kombinezon ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Hiszpania to moja miłość <3 cieszę się, że Tobie również się spodobała ;)
    Pozdrawiam https://lifebysisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty