POMYSŁY NA PREZENT MIKOŁAJKOWY

Hejka!
Z racji tego, że wielkimi krokami zbliżają się mikołajki, postanowiłam przygotować dla was ten post. Myślę, że większość z was ma problem z wyborem odpowiedniego prezentu dla koleżanki lub kolegi. Może kilka moich pomysłów przypadnie wam do gustu i pomoże w tym trudnym wyborze. :)
  
1. Instabook 
Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zamówieniem instabooka, ale chyba poproszę go na święta. Jest to bardzo praktyczny i uniwersalny album, a najlepszej jest to, że samemu można go stworzyć! Idealna forma na zachowanie wspomnień. :)

2. Szalik
Na dworze coraz zimniej, więc idealnym prezentem może być również szalik. W ostatnim czasie bardzo modny jest wzór w kratę. Dostępne są one w praktycznie wszystkich sieciówkach. Można go dostać wszędzie i jestem przekonana, że większość z was go ma. :)

3.Kosmetyki
Na pewno każda dziewczyna będzie  zadowolona, gdy dostanie kosmetyki. Polecam wam bardzo gorącą produkty z Revolution. Mam już kilka i jestem bardzo zadowolona.  Można je zdobyć m.in na Cocolita, Ezebra oraz stacjonarnie w innych sklepach.


4. Perfumy
Standardowy prezent, czyli perfumy. Myślę, że ten prezent zawsze się sprawdza. Bardzo dużo ładnych zapachów dostępnych jest w Sephorze albo na innych stronkach internetowych.

5. Balsamy Eos
Na zimowe dni idealnym kosmetykiem mogą być różnego typu balsamy do ust. Moimi ulubieńcami są słynne eosy. 


6. Casy
Kolejnym prezentem mogą być casy na telefon. Na pewno jakieś śmieszne, ze wzorkami ucieszą każdego. :)

7. Ramki
Ramki na ścianę to idealna ozdoba do pokoju. Wszystkie wspomnienia mogą wisieć na jednej ścianie.

8. Książki
Idealny prezent dla miłośników literatury. Muszę się przyznać, że w ostatnim czasie wciągnęłam się w wir książek. Możecie to zauważyć po dużej większej liczbie postów na moim blogu.

9. Kapcie, kubki, dekoracje
Następnymi rzeczami, które możemy kupić są kapcie, które idealnie sprawdzą się na zimę, świąteczne kubki, termosy, jak i również inne ozdoby.

10. Świeczki
Osobiście uwielbiam świeczki. Pięknie pachną i dają niesamowity świąteczny efekt. 

11. Łańcuszki
Świetnie w formie prezentu mogą się sprawdzić łańcuszki. Moim zdaniem najlepszy asortyment ma firma Sotho. :)
To już wszystkie moje pomysły jakie mam. Mam nadzieję, że ten post okazał się pomocny. Buziaki! :*


Komentarze

  1. szałowy czas dla mnie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, któraś na pewno wykorzystam :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły ;) mam zamiar zamówić sobie instabook, to naprawdę super sprawa ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre pomysły!
    Na pewno bym się ucieszyła z takich prezentów :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pomysły. Szaliki rządzą.

    Zapraszam do siebie www.izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, też szykuję tego typu post na moim blogu, bo uwielbiam je czytać u innych :D
    Najbardziej spodobała mi się ta książka ze zdjęciami <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem właśnie ciężko jest trafić w gust jeśli chodzi o perfumy, minus też taki, że inaczej perfum pachnie w powietrzu a inaczej na skórze danego człowieka, gdyż każdy ma inny zapach

    co do reszty jak najbardziej się zgadzam, najlepsze prezenty są gdy się podchodzi do każdego indywidualnie :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły. Trudno dobrać prezent nieznajomej osobie, na przykład na szkolne mikołajki. Na szczęście ten okres mam już za sobą, nie znosiłam mikołajków właśnie przez tą presje, że muszę coś kupować ludziom, których nawet nie lubię. Myślę, że ja najbardziej ucieszyłabym się z szalika w tym roku.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem niestety zbyt kreatywną osoba jeśli chodzi o kupowanie prezentów. Bardzo podobają mi się te szale w kratę, a świeczki uwielbiam. Te małe tea-light idealnie wyglądają w świeczniku/lampionie ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przydatne, sama czasami mam pustkę w głowie i nie mam pojęcia co sprawić bliskiej osobie i właśnie wtedy takie posty mnie ratują haha :)

    http://mirromebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły. Kiedy zbliżają się święta, często można stracić głowę myśląc nad prezentami dla przyjaciół czy rodziny.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam instabook i jest świetny! ;D Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. great post.. i have i heart makeup palette.. they are really good
    i follow you, i hope you will folllow me back
    kisses
    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pomysły na prezent :) Kobiecie jest łatwiej coś wybrać i kupić.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że najlepiej każdemu dać jakiś spersonalizowany prezent, który kojarzy się tylko z nim :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. prezenty prosto z serducha moim zdaniem najlepsze ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach z prezentami zawsze jest problem. Zwłaszcza, gdy trzeba kupić coś osobie o której nie wie się tak dużo. Każdy ma inny gust...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie jakaś dobra książka, czy perfumy to zawsze trafiony prezent :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalik..przydałby mi się nowy, bowiem ostatnio ktoś mi ukradł mój ukochany w klubie ! :o Pomysły na prezenty świetne. Z książki lub kosmetyków bym sama się chyba najbardziej ucieszyła. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne pomysły!
    http://themartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pomysły ;) pewnie skorzystam z kilku z nich ;)
    Obserwuję ;*
    https://velas-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja, mimo że jestem już w liceum, to nadal z klasą bawimy się w robienie sobie prezentów. Nie byloby nic w tym złego, gdyby nie to, że wylosowałam chłopaka i nie mam bladego pojęcia co mu kupic. Twoje pomysły są fajne, tylko że większości z nich nie kupię chłopakowi, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. instabook jest swietnym pomyslem <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, ze instabook jest najlepszym prezentem mikołajkowym!♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne propozycje! Instabook to zdecydowanie jeden z najlepszych pomysłów na prezent. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  27. Instabook to najlepszy pomysł ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prezenty!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  29. Instabook mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  30. Instabook i kosmetyki są u mnie na pierwszym miejscu :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Synergetic effects of potent nourishing herbs do whole lot of proper for the hair. herbal shampoo incorporateshttp://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja perfumy omijam szerokim łukiem, ponieważ nigdy nie wiadomo czy trafi się w gusta danej osoby, tak samo nigdy ja nie chce perfum na prezent,bo wolę sobie kupić takie jakie mi się najbardziej podobają.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się, dobre pomysły!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szaliki i kosmetyki to jak dla mnie prezenty neutralne i każdemu się przydadzą, dlatego to raczej w nie staram się celować :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  35. książki - mi nic więcej do szczęścia nie potrzeba ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  36. Naszyjniki cudowne, Instabook świetny pomysł a szalik muszę sobie kupić ♥ Jest naprawdę idealny na taką pogodę jaką obecnie mamy :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla każdego ceniącego modę a jednocześnie podążającego za trendami polecam np. drewniane brochy: www.woodworld.pl/16-drewniane-brochy. Moda na drewno jest coraz większa, więc coraz więcej takich przedmiotów można znaleźć w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakiś czas temu dostałam bardzo fajny album na zdjęcia. Myślę że warto jest go dodać do propozycji jako że jest to bardzo uniwersalna i przydatna rzecz, nie znam osoby która nie miałaby albumu ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty