SCHOOL TRIP

Hejka!
Trochę mnie tu nie było, ale już wracam! A więc, tydzień temu pojechałam na wycieczkę klasową w góry. Pierwszego dnia wyjechaliśmy już o 7.00 rano do Wrocławia. Zwiedzaliśmy tam piękne ogrody, wstąpiliśmy do oceanarium oraz afrykanarium. Następnie po 2 godzinach jazdy dotarliśmy do Przesieki, gdzie mieliśmy nocleg. Kolejny dzień był bardzo męczący. Cały dzień spędziliśmy w Pradze. Z ręką na sercu mogę przyznać, że jest to piękne miasto, nawet ładniejsze od Warszawy! Przez cały dzień się chmurzyło, ale na szczęście zaczęło dopiero padać jak wsiedliśmy do autokaru. To się nazywa mieć szczęście, haha. Do ośrodka wróciliśmy ok. 19. Zjedliśmy obiadokolację i mieliśmy czas wolny. Szczerze mówiąc, najlepiej było w pokojach. Mogliśmy siedzieć do której chcieliśmy, więc naprawdę jest to ogromy plus. Myślałam, że nauczyciele będą bardziej nas pilnować, ale na szczęście było na odwrót, haha. Zorganizowaliśmy sobie również dyskotekę, na której wszyscy świetnie się bawili! Ostatniego dnia wyjechaliśmy w drogę powrotną o 7 rano. Po drodze znowu zawitaliśmy Wrocław. Najpierw byliśmy w szkole teatralnej, do której chodzi syn naszej Pani od polskiego, a potem mieliśmy chwilkę czasu wolnego na Starym Mieście.
Ogólnie wycieczkę uważam za bardzo udaną, Nie żałuję, że pojechałam. A wy? Też lubicie wycieczki, czy raczej macie inne zdania na ten temat? Piszcie w komentarzach. :)

Komentarze

  1. OOOoooo super widoki, genialne zdjęcia aż się chce wycieczki <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie;)
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną wycieczke miałaś.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, sama chętnie bym pojechała :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś się świetnie bawić :D Uwielbiam Wrocław :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, widać super zabawę :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWietne zdjęcia, pewnie jedna z najlepszych wycieczek? W podstawówce kochałam swoją klasę i wtedy uwielbiałam jeździć na wycieczki, w zasadzie czekałam na nie cały rok, ale teraz, w gimnazjum to co innego - nie nawidze :(

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wycieczka! Ja jak chodziłam do szkoły to nie lubiłam jeździć bo zawsze miałam mało zorganizowaną klasą. Ale tak poza tym to bardzo lubię wycieczki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły na zdjęcia! A wycieczka musiała być fajna :P

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Ja też byłam ostatnio na wycieczce szkolnej :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia zdecydowanie zachęcają do zwiedzania. Ja na wycieczce szkolnej byłam... Jakieś 8 lat temu :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest dla mnie inspiracją! Też byłam na wycieczce we Wrocławiu! *o*
    Nominuję twój blog do LBA (tak, wiem, że to stare)
    Żeby poznać swoje pytania wbijaj do mnie!
    Pamiętaj by coś po sobie zostawić!!
    ~Anet

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Już zaobserwowane ;)
    Zapraszam do mnie: http://agabeautyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wycieczkę do Pragi jadę w przyszłym roku, już nie mogę się doczekać <3 W tym roku zawitam Warszawę :) Super zdjęcia!

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na podobnej wycieczce byłam 2 lata temu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Szczególnie te z Pragi :) Ja też uwielbiam to miasto!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie dawno nie byłam na żadnej wycieczce, szczególnie ze szkoły...Świetne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno ta wycieczka musiała ci się bardzo podobać. Przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty