SCHOOL TRIP | WARSAW

Hejka!
Dzisiaj piątek 13-stego, na szczęście dla mnie nie taki pechowy. Byłam dzisiaj na zawodach i jako szkoła zajęliśmy 2 miejsce. Niestety, ale pogoda nie dopisuje. Cały czas pada i pada... Chyba nici z jakiegoś wyjścia. :\
Nasza szkoła bierze udział w takim programie ekologicznym i za darmo mieliśmy okazję już 2 raz w nim uczestniczyć. Tym razem pojechaliśmy do Warszawy. Najpierw odwiedziliśmy park koło Stadionu Narodowego. Mieliśmy tam zabawy oraz gry w terenie. 
 Po 1,5h pojechaliśmy do laboratorium na obrzeża Warszawy. Niestety musieliśmy się spieszyć, bo przez korki bylibyśmy spóźnieni na zwiedzanie parku w Wilanowie. Gdy dojechaliśmy zaczęło strasznie padać. Myśleliśmy już, że wrócimy z powrotem do autokaru, ale dali nam parasole i poszliśmy zwiedzać. Pałac zrobił na mnie ogromne wrażenie. Bardzo mi się podobał, jak i również kwitnące drzewa, które w tym okresie wyglądają niesamowicie! Razem z dziewczynami postanowiłyśmy, że w wakacje musimy przyjechać tutaj na sesje zdjęciową, haha. Mam nadzieję, że nam się uda. Po 2h wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Po drodze nie mogło obyć się bez Mcdonalda. :D
 Mimo okropnej pogody zrobiłam kilka zdjęć. Co sądzicie?

Komentarze

  1. W Warszawie byłam parę lat temu. Szkoda, że pogoda Wam za bardzo nie dopisała, ale wyglądacie na zadowolone z wycieczki ;)
    Zdjęcia ładne. Szczególnie podobają mi się tulipany.
    Sama od jakiegoś czasu poluję na matową szminkę ;) Niestety jeszcze nie udało mi się żadnej kupić. Kolorki tych pomadek bardzo mi się podobają, lecz praktycznie nic nie zamawiam przez Internet, więc się na nie nie skuszę.
    Pani w drogerii polecała mi pomadki z Wibo, ale wtedy trwała promocja w Rossmannie i nie było już żadnej na sklepowej półce.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze w Warszawie ale może kiedyś się wybiorę bo na zdjęciach wszystko wygląda bardzo ładnie :) Szkoda tylko, że pogoda Wam nie dopisała.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Uwielbiam Warszawę :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zdałam sobie sprawę, że za niedługo mija rok od kiedy byłam w Warszawie. Mi też podobał się pałac Wilanów.
    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Warszawę odwiedzę dopiero za 2 tygodnie, jadę tam na 3 dni <3

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Warszawie i nieprędko do niej zawitam.
    Ładne jest ujęcie z białymi ławeczkami i drzewami obsypanymi kwieciem :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, ale chodzę już po tym świecie ładnych parę lat, a w Warszawie byłam tylko raz- przejazdem :)
    Muszę w końcu zabrać ekipę i zrobić nalot na stolicę :))
    Zachęcam do wspólnej obserwacji, a także do przeczytania najnowszego wpisu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie tam jest, nie miałam okazji zwiedzać Warszawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że pogoda średnio dopisała :s Niemniej, zazdroszcze i gratuluje udanego wyjazdu! Osobiście w Warszawie byłam tylko kilka razy i tylko "przelotnie". Dosłownie, bo miałam przesiadki samolotu w tym mieście :D Może kiedyś wybiorę się na zwiedzanie. Słyszałam świetnie opinie o tamtejszym muzeum powstania warszawskiego i postawiłam sobie za cel zwiedzenie go.
    Trzymaj się ciepło, kochana. Obserwuję <3
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Warszawę, chciałabym być tam częściej!
    mayum -click-
    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawa jest cudowna :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia świetne, a sama jeszcze nie byłam w stolicy.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W Warszawie ostatni raz byłam rok temu.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak pałac w Wilanowie jest piękny ;) Szkoda, że spotkał was deszcz. Mieszkam w Warszawie i u nas ostatnio ciągle jest pochmurno, a dzisiaj to już w ogóle okropnie zimno :/

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, fajnie prowadzony blog ;) mega ! Zapraszam również do siebie , dopiero zaczynam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, fajnie prowadzony blog ;) mega ! Zapraszam również do siebie , dopiero zaczynam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super notka i blog! Ja też właśnie wróciłam z wycieczki z Wawy, i wrażenia niesamowite!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    Może wspólna obs ? Ja już obserwuje i liczę na uczciwy rewanżyk. ;*
    Buziaaki !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że macie właśnie taki program :) Zdjęcia są fajne chociaż niektóre bym obrobiła :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Warszawa to piekne miejsce :)

    claudia-wojcik.blogspot.com
    Odpowiadam na każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jednak ja nie przepadam za Warszawą, nie mam dla niej tak jakoś wielkiego sentymentu, jest wiele innych miast do odkrycia. Zdjęcia fajne, najładniejsze to z ławką i drzewem :*
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Warszawa super miejsce! :)
    Tak chciałabym tam jechać!;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez bylam w Warszawie i bardzo mi sie tam podoba! Zdjecia sa swietne :)

    http://aanaxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i gratuluję zajęcia drugiego miejsca! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Warszawa równiez bardzo mi sie podoba, wpadnę tam kiedyś może jeszcze raz
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. pogoda nawet nie przeszkadza pięknę zdjęcia

    Zapraszam do mnie- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo fajne! Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji pozwiedzać Warszawy. Może kiedyś i ja wybiorę się na taką wycieczkę :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia bardzo fajne! Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji pozwiedzać Warszawy. Może kiedyś i ja wybiorę się na taką wycieczkę :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia wyszły naprawde super!
    Ja jade do warszawy 31 maja! Mam nadzieje że będzie super!
    Pozdrawiam i licze ze zajrzysz do mnie
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze chciałam odwiedzić pałac w Wilanowie :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty