NEW POST

Hejka!
Ten tydzień szkoły był bardzo luźny. Przez 3 dni mieliśmy rekolekcje, które wspominam bardzo dobrze. Dały mi dużo do myślenia i staram się patrzeć na świat trochę z innej perspektywy. Mam nadzieję, że mi się to uda.
 Mieliście na pewno nie raz taką sytuację, że pokłóciliście się z kolegą, koleżanką, z mamą, tatą, siostrą, bratem. Ktoś was bardzo zranił i nie umiecie wybaczyć? Ja tak miałam. Postanowiliście że nie będziecie ustępować, będziecie z kamienia, nie dacie się nigdy w życiu przekonać. Mijają dni, miesiące, lata... zaczynamy dorastać. Zmieniają się nasze poglądy. Zaczynamy inaczej patrzeć na różne rzeczy. Zrozumieliśmy niektóre sprawy i postanawiamy pierwsi wyciągnąć rękę. Po wyjaśnieniu spraw, które ciągnęliśmy za sobą przez większość życia, uciekają.. nareszcie! Stajemy się wreszcie wolni. Czy nie lepiej pozbyć się tego ciężkiego wagonu za sobą, czy przez całe życie go ciągnąć? Ja wybieram tą pierwszą opcję, a wy? :)
 jacket - sinsay / t-shirt - h&m / jeans - market / shoes - market / sunglasses - h&m

Komentarze

  1. Genialne tło! Lepiej szybko wybaczyć! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż ja też wybieram tą pierwszą opcję :) Super zdjęcia! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza opcja jest lepsza. Piękne zdjęcia!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia <3
    wybieram pierwszą opcję <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te dni znowu były meega ciężkie :D Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super okulary ! Śliczny wygląda bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że lepiej jest wybaczyć, jednakże czasem zbyt trudno... Chociaż zawsze można sobier powiedzieć "wybaczyć, ale nie zapomnieć". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami trudno jest wyciągnąć rękę i się pogodzić. jednak warto jest zrobić pierwszy krok, niż przez tyle lat marnować czas, który moglibyśmy spędzić z owa osobą w miłych sytuacjach
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dziewczyna z Ciebie

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście mam taki charakter, że nie trzymam w sobie uraz.
    Pozłoszcze się, wkurze, nie odzywam się, ale za pięć minut mi przechodzi, i zapominam o całej sytuacji.
    Rzeczywiście nie ma co trzymać takich rzeczy w sobie,np.próbować zemścić się, bo przede wszystkim niszczymy siebie.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rekolekcje lubią zamieszać, ale ostatecznie przestawiają nasze myślenie na bardziej pozytywne. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie jest przecudne.
    Ja osobiście nigdy nie byłam na rekolekcjach, nawet tych obowiązkowych.
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia <3
    jestes bardzo fotogeniczna :*
    obserwuje :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy z wiekiem dojrzewa :)
    Fajnie się czyta, że takie osoby pomimo młodego wieku naprawdę dorastają:) Niektórzy walczą do ostatnich swoich lat.. a czasami wystarczy odpuścić:)
    Super post, genialne zdjęcia!
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie ma zdjęcia ze zbliżeniem na Twoje okulary, bo chciałabym się im lepiej przyjrzeć :D Bardzo spodobały mi się na zdjęciach stylizacji. Kurteczka też jest bardzo ładna.
    Co do kłótni to staram się z nikim nie kłócić, ale jeśli się zdarzy to szybko wyjaśnić o co tak właściwie w tej sprzeczce chodzi.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, życie jest za krótkie na nienawiść i kłótnie! Genialne zdjęcia, znalazłaś świetne miejsce :))
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewidentnie pierwsza opcja.
    Trzymaj się ciepło <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym zawsze wybierać tą pierwszą opcję ale nie jest to takie łatwe i myślę, że każdy z nas o tym wie !

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kłótnie sprawiają, że tracimy to co najcenniejsze w życiu - przyjaźń, zaufanie najbliższych. Nie warto wystawiać tych rzeczy na próbę :P Świetne zdjęcia :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wszystko da się wybaczyć i o tym także z wiekiem się przekonujemy. Nawet jeśli nasze poglądy się zmieniają, to niektóre kwestie po prostu są nie do ruszenia. Ja wybrałam odcięcie się od tego, jednak nie wybaczyłam, bo była to zbyt poważna sprawa :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jużswoje rekolekcje miałam parę miesiecy temu :D Hmm zależy w jakiej sytuacji, bo nie zawsze da się wybaczyć. Ja próbuję wybaczać, ale jak jest coś "ciężkiego" to myślę, że najlepiej odciąć się od sytuacji, zerwać kontakt (chodzi o znajomych) jednakże rodzina zawsze będzie rodziną :)

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Rekolekcje w maju? Pierwsze słyszę :) Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna bluza!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty