NEW POST

Hejka!
Wakacje coraz bliżej i bliżej... Nareszcie! Zostały tylko niecałe 2 miesiące, które zlecą bardzo szybko! Pod koniec maja mam 3-dniową wycieczkę, z której pojawi się na pewno post. Co do wakacji to nie mam jeszcze planów. Chciałabym pojechać na jakiś obóz czy coś, ale chyba już za późno. Trudno. Najwyżej pojadę tylko z rodzicami. :)
Przyszła wiosna, a z nią również poprawił się lepszy humor, mimo iż w ostatnim czasie żnie było (takie tam problemy nastolatków, haha). Mam nadzieję, że maj będzie również pełnym wrażeń miesiącem tak jak marzec i kwiecień. 
Też tak macie, że chcielibyście cofnąć czas, wrócić do dzieciństwa, do czasu pełnego beztroski? Ja tak mam. Czasem, gdy patrzę na mojego młodszego brata, zazdroszczę mu, że nie ma jeszcze tak dużo obowiązków, zero problemów. Niestety, czas leci bardzo szybko i dzieciństwo przemija. Ciesze się, że przynajmniej nikt nie zabierze nam wspomnień. One na zawsze pozostaną w naszych głowach, te dobre i niestety, te złe. Z jednej strony nie chciałabym pamiętać tych niedobrych chwil. Najlepiej, gdyby zostały tylko te dobre, ale tak się nie da. Każda sytuacja czegoś nas uczy i staramy się nie popełniać tych samych błędów.Jednak po co rozdrapywać stare rany? To w niczym nam nie pomoże. Przeszłość nigdy nie wróci, stety albo niestety. Żyjmy teraźniejszością i w 100% wykorzystujmy swój czas! :D
 sweater - h&m / blouse - cropp / jeans - tally weijl / shoes - adidas superstar / sunglasses - market
Co sądzicie o zdjęciach? Mogą być?

Komentarze

  1. Czas faktycznie pędzi szybko i zaraz będą wakacje, ja mam je już za 20 dni.
    Masz świetne superstary.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wszystko ładnie do siebie dopasowane :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie stworzona stylizacja i piękne zdjęcia. Zgadzam się z Tobą, że w 100% powinniśmy wykorzystywać teraźniejszy czas ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrócić do dzieciństwa? Cóż, myślę, że nadal jestem dzieckiem ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor włosów taki miodowy ach i och:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie mam żadnych planów na wakacje. Ja już swoją 3-dniową wycieczkę mam za sobą, niestety. Ostatnia wycieczka w gimnazjum:(
    Piękne zdjęcia!

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, świetny post nie mogę się już doczekać wakacji ^^
    Zapraszam do siebie :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/2016/05/inspiracje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby te dwa miesiące zleciały nam szybciutko. Wakacje z rodzicami mogą okazać się równie fajną przygodą jak obóz. Może zaproponuj jakieś dobrej koleżance wyjazd z Wami?:)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę doczekać się wakacji :) już są tak blisko, ślicznie wyglądasz na zdjęciach

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo bym chciała wrócic do dzieciństwa. Brakuje mi tego :D Co do zdjęć to są świetne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też myślałam nad obozem, ale za pozno juz, to fakt :(
    Zdjęcia śliczne, ogólnie masz fajnego bloga. Zdecydowałam się na obserwacje! :*
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze staram się żyć teraźniejszość, bo tylko dzięki niej możemy stworzyć lepszą przyszłość :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuję się tym co się działo kiedyś, było to było. Nie ma tyle czasu by patrzeć w przeszłość. Zdjęcia wyszły świetnie, śliczna stylizacja.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :) woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami też chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa, ale gdybym znowu miała dorastać i przechodzić przez to wszystko to od razu mi się odechciewa:P
    Zdjęcia bardzo ładne. Stylizacja też mi się podoba, bo uwielbiam takie wygodne połączenia.
    A sweterek skradł moje serce.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia zdjęciami, ale to co przykuło moją uwagę to buty! Wiem, że teraz wszędzie ich pełno, ale w tym kolorze widzę po raz pierwszy. Cudowne! :)
    Co do powrotu do dzieciństwa... - co ja mam powiedzieć haha :) 19 lat na karku i kompletnie brakuje mi czasu.. kiedyś dzień wydawał się trwać w nieskończoność, a teraz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są bardzo ładne :) Ja jeszcze nie tęsknie za dzieciństwem, a nawet uważam, że to właśnie teraz jestem w wieku kiedy bawię się najlepiej :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze kiedy oglądam moje stare zdjęcia z dzieciństwa to zawsze lecą mi łzy i tęsknie za tym beztroskim zyciem :// . Piekne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Często chciałabym się cofnąć tak o 10 lat wstecz, ale niestety się nie da...
    Bardzo fajne zdjęcia.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia mi się podobają a zwłaszcza ten efekt lustra czy jakoś tak xd Jeśli chodzi o dzieciństwo to według mnie najlepszy okres jest w gimnazjum nie mam pojęci dlaczego haha! Ja w wakacje miałam pojechać z obozem do Grecji, ale cóż jeśli z kimś się umawiasz, a potem ten ktoś cię zlewa i mówi, że nie jedzie z Tobą w ostatniej chwili no to cóż robić? Oby udał mi się wyjazd za rok, bo już jest pewne, że jadę za rok. Lepiej późno niż wcale haha!Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym chętnie pojechała na jakiś obóz, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow piękny efekt lustra ;) Fantastyczny post! Więcej takich ;p
    http://mannequiin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć! Jestem na Twoim blogu przyznam się szczerze pierwszy raz, ale już na pewno nie ostatni! Bardzo mi się Podoba Twój styl pisania oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na więcej postów. Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia świetne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty