NOWOŚCI KOSMETYCZNE (-49% Rossmann, -50% drogeria DOZ)

Hejka!
Jak wiecie od środy są promocje w Rossmannie na pudry, podkłady, korektory, róże, bronzery, czyli kosmetyki do twarzy. Z tej okazji kupiłam sobie podkład, korektor oraz puder. W drogierii DOZ, która niedawno otworzyła się w moim mieście też były promocje -50% na wszystkie kosmetyki z firmy KOBO. Wiele blogerek i youtuberek polecało tą firmę, więc postanowiłam wykorzystać taką okazję. Kupiłam sobie korektor, paletkę cieni do brwi oraz pomadkę. Zapraszam do oglądania. :)

 

1. Podkład Rimmel Match Perfection 100

 Pierwszym produktem jest znakomity podkład z Rimmel. Jest bardzo lekki, nie czuję się go na twarzy. Idealnie nadają się na co dzień, jak i również do szkoły. Doskonale dopasowuje się do skóry. Ukrywa niedoskonałości i nadaje cerze zdrowy wygląd bez efektu maski. Zmiękczające drobinki zmniejszają widoczność porów, tuszują niedoskonałości, cienie pod oczami oraz zaczerwienienia. Bardzo łatwy w aplikowaniu

2. Puder Wibo Fixing Powder

Następnie kupiłam puder za ok. 6 zł. Utrwala makijaż, zapewniając matową skórę przez cały dzień. Nadaje świeży wygląd, bez efektu maski oraz nie zatyka porów. Moja koleżanka go bardzo polecała, więc myślę, że będzie dobrze się sprawdzał.

 

3. Korektor w sztyfcie Eveline

Dobrze zakrywa niedoskonałości. Łatwy w aplikowaniu. Cóż mogę więcej powiedzieć.. Jest po prostu dobry. :)

 

4. Korektor w płynie KOBO

Korektor naprawdę godny polecenia. Pozwala na idealne wymodelowanie i podkreślenie wybranych partii twarzy. Rozświetla skórę, sprawiając, że wygląda ona świeżo i promiennie. Perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami oraz drobne zmarszczki i linie. Szybka i bardzo łatwa aplikacja. Odcień 101.

 

5. Paletka cieni do brwi KOBO

Chyba mój ulubiony produkt. Jestem z niego najbardziej zadowolona. Sprawdza się znakomicie. Paletka zawiera dwa cienie do brwi oraz cień rozjaśniający pod łuk brwiowy. Nadaje brwiom idealny wygląd, podkreślając lub korygując ich kształt i kolor. Jest to paletka nr. 20.

 

6. Pomadka KOBO 202 natural

Jest to połączenie błyszczyka oraz pomadki. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. Bardzo łatwa w aplikacji. Wysuwana, nie trzeba jej temperować tak jak pomadek z Golden Rose. 

 

7. Maskara Avon

Ostatnim już produktem jest maskara, której NIE zamówiłam z Avonu. Konsultant chyba pomylił zamówienia i dostałam nie to, co chciałam, ale postanowiłam ją pokazać. Posiada grubą szczoteczkę, niestety bardzo skleja rzęsy i pozostawia grudki. Szczerze mówiąc, nie jestem z niej zadowolona. :\

A więc to na tyle. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o tych produktach. :)

Komentarze

  1. Ja z kobo mam bronzer i bardzo sobie chwalę - super produkt ;) Fajne zakupy!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Część z tych kosmetyków miałam. Korektora z Kobo używam praktycznie codziennie i też go polecam ;) Podkład miałam ten sam, ale zaczęłam kupować zamiast niego Lasting Finish, jednak może tym razem znów na niego się pokuszę, tak dla odmiany. Pudru nie używam, choć chciałam ostatnio jakiś kupić.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić ten korektor, ostatnio polecała mi go koleżanka, podobno świetny :)


    Zapraszam na mój pierwszy post, jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj:)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta pomadka z Kobo :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty KOBO mam też w swoim kuferku i póki co jeszcze mnie nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta paletka z Kobo :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa zapomniałam o tej przecenie! Dziękuję, że mi przypomniałaś, za chwilkę lecę do sklepu, bo mam już upatrzonych kilka rzeczy. Chyba zainspiruję się Twoimi zdobyczami, bo naprawdę interesujące :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta pomadka, ładny ma kolorek!

    Zapraszam do mnie i zaobserwuj jeśli Ci sie spodoba :)
    http://partsoflifem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam na promocji w Rossmanie ten pokład z Rimmela ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobną pomadkę, tyle że moja jest z Lovely.
    Musiałabym wpaść do Rossmanna na tę promocję.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. W avonie często jest tak, ze przy dużej ilości produktów dostajesz cos gratis, ja tak często mam:) Miałam ta masakrę i zdecydowanie polecam!

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://poziomka1.blogspot.com/
    swietny post <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na tej promocji nie kupiłam za wiele czekam na przyszły tydzień :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Podlkad z rimmela to jeden z niewielu, ktory nadaje sie na moja blada cere. Tani i w miare wydajny.
    Pozdrawiam z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  15. Te przeceny w rossmannie są świetne <3

    xx

    http://muflier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czekam na promocję na tusze <3 a gdzie dokladniej ta drogeria się otworzyła ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przeciwko przychodni Kopernik jest apteka i ta apteka podzieliła się z tą drogerią na pół. Warto się wybrać bo właśnie z KOBO są przeceny -50% na kosmetyki, ale z tego co pamiętam chyba tylko do jutra. :\

      Usuń
  17. Uwielbiam promocje! dzisiaj się skusiłam na pomadkę z KOBO i jestem zachwycona :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tego samego podkładu i jestem bardzo zadowolona :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój blog to shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi sie twój blog a więc obserwuje:)) piszesz ciekawe posty !

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiada ten sam tusz do rzęs z Avonu i niestety też nie spełnia moich oczekiwać... Paletka do brwi bardzo mnie zaciekawiła :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  24. oo :D Też kupiam ten podkład z rimmela :D Na razie u mnie sprawdza się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie mialam nic z produktow ktore wymienilas dlatego nie moge sie wypowiedziec :) Jedyne co to raczej przetestuje podklad! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. O tym podkładzie dużo słyszałam i mam w planach go kupić :D Też słyszałam o firmie kobo jednak nie jestem pewna czy jest ona w moim mieście, musiałabym sprawdzić. A szminka w kredce ma super kolor :D
    Ps. wybrałam się po książkę z Twojej recenzji w poprzednim poście i muszę przyznać, że jest genialna. Własnie takie książki są moimi ulubionymi :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy kupiłaś! Uwielbiam promocje w Rossmannie :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nadal żałuje że mnie nie było w Polsce :C
    Super rzeczy!
    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy produkty! Gdy skończy mi się tusz z pewnością wypróbuję tą Maskarę z Avonu ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki. :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki! Coś co kocham! Czekałam na promocje w rossmannie na oczy i się doczekałam, jutro się wybieram :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wchodzę na różne blogi, a tam relacja za relacją z zakupów! :') Ku uciesze moich oszczędności jako makijażowe beztalencie, które się nie maluje nie kupuję kosmetyków :)

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty