NEW POST

Hejka!
Dzisiaj kolejne zdjęcia z poprzedniej sesji, z której widzieliście już część efektów. Co sądzicie?
Postanowiłam nawiązać do pewnego tematu, do którego ostatnio moja Pani od polskiego również nawiązała. Pamiętam jeszcze, jak z jakieś 3-4 lata temu bardzo zależało mi na ocenach. Praktycznie cały czas się uczyłam, oczywiście nie tylko dla ocen, czy innych, ale przede wszystkim dla siebie. Niepowodzenia dawały mi porządnego kopa do działania. Nie chcę się chwalić, ale byłam naprawdę ambitna. Teraz, z biegiem czasu to wszystko znikło. Inaczej do tego podchodzę. Nie zależy mi już tak bardzo na ocenach, bo zdałam sobie sprawę, że 3/4 rzeczy nam się nie przyda, ale jedno wiem - chcę dalej iść do przodu, a nie stać w miejscu. Nie ważne jakie mam oceny (chociaż i tak aktualnie na swoje nie narzekam), chcę polepszać się w tym, w czym jestem dobra i nie zapominać umiejętności poznanych kiedyś. Sukces wymaga dużo pracy, a bez niego niczego nie osiągniemy.
 Nie oszukujmy się. W dzisiejszych czasach mało kto odrabia uczciwie prace domowe. Nie ukrywam, ale czasem też spisze lekcje z koleżanki, czy z Internetu. Na dłuższą metę to nie jest dobre. Tak samo ze ściąganiem. No okej, nie raz ściągałam i nadal zdarzy mi się ściągnąć, ale nie mogę powiedzieć, że się w ogóle nie uczę, bo tak nie jest. Na maturze, czy nawet egzaminie gimnazjalnym (który jak dla mnie o niczym nie świadczy) nikt nam nie pomoże, nie podpowie. Będziemy zdani tylko na siebie. Wtedy wyjdzie, czy nauczyliśmy się czegoś przez tę parę lat, czy też nic. Czas pokarze. 
Lepiej być najgorszym wśród najlepszych, niż najlepszym wśród najgorszych. Pamiętajcie!

Komentarze

  1. Masz racje zgadzam się z tobą w 100% masz śliczne zdjęcia i jesteś cudna

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje zgadzam się z tobą w 100% masz śliczne zdjęcia i jesteś cudna

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i zgadzam się z Tobą, większość rzeczy nam się nie przyda w życiu, więc nie ma co się aż tak hartować z nauką..

    http://milenamilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od tamtego roku zdałam sobie sprawę , że jak ktoś ma lepsze oceny od ciebie to nie znaczy , ze jest mądrzejszy . Ja w swoim otoczeniu ma kilka znajomych , którzy mają to średnią 5.6 i same szóstki z matmy , fizyki , chemii czy angielskiego . Ale co z tego skoro nie pamiętają czego się nauczyli tydzień temu . Tak samo angielski ktoś ma 6 z niego a ja 4 i wiem , że lepiej mówię po angielsku niż ta osobą z 6 . BO jej zależy na tym numerku 6 na koniec , a nie na tym , żeby coś zostało w głowie na dłuższy czas .

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła to nie życie. Ja dalej spędzam całe dni na nauce czy siedzeniu w książkach. Masz rację, nie wszystko się przyda, jednak do niektórych zawodów jest potrzebna matma, której tak bardzo nienawidzę :P Jesteś bardzo ładna! Extra fotki <3
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są fantastyczne, bardzo ciekawe miejsce:) Okulary genialne, muszę w końcu sprawić sobie czarną kurteczkę.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoimi słowami w 100%. Sukces możemy osiągnąć tylko dzięki ciężkiej pracy. Bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukces zawsze osiąga się dzięki ciężkiej pracy. Ja mimo, że spędzam większość czasu przy książkach nadal ciężko jest mi przyswoić np. matmę. Co do zdjęć to bardzo mi się podobają :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukces osiągniesz kiedy będziesz ciężko pracowąć !

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :) Cudowne zdjęcia, masz świetnego bloga :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, tez kiedyś przywiazywałam większą wagę do ocen
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja i zdjęcia dobrej grafiki ;).
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne zdjęcia! ta szara koszulka jest super
    zapraszam, nowy post --> http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądre słowa oraz przepiękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja :) piękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się te zdjęcia :))))
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I agree with you ;)
    I love your photos and blog. Very cool!

    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia. Jesteś trochę podobna do Julii Wróblewskiej. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jesteś fotogeniczna! *,* Co do nauki zgodzę się z Tobą w 100% ;)

    http://mrsquinla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Ja miałam podobnie w podstawówce oceny na wysokim poziomie, a teraz no cóż trochę niżej :/ Ale również się uczę bo na ściągach nikt daleko nie zajedzie, a jeśli nauczyciel zauważy to 1 na miejscu :/ Więc mimo wszystko trzeba się uczyć :(


    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie rozumiem ludzie, którzy ściągają z przedmiotów, z ktorych będą pisali maturę. Jaki w tym sens? Jak oni chcą napisać maturę? :) przedmioty, które są przez rok czy coś to tam można ściągać ;) Fajne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Super !
    www.rebejko.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post :) Ja do nauki nie podchodzę tak jak chciałabym podchodzić. Powiem szczerze, że dla mnie oceny nigdy nie miały ogromnego znaczenia i wpływu na mnie. Jakikolwiek wpływ miały/mają na mnie słowa nauczycieli xd
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja, śledze Twoj blog od jakiegos czasu i musze przyznac ze bardzo mi sie tu podoba :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety w dzisiejszych czasach uczciwość nie popłaca. Wiem to z doświadczenia zdobytego na studiach. Niegdyś uczyłam się bardzo długo i nie zaliczyłam egzaminu, a osoby, które nie miały podstawowego pojęcia na temat przedmiotu zdały to na pięć. Jakim sposobem? Właśnie takim, że ściągały... Więc czy w dzisiejszych czasach warto być uczciwym?
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  28. Tu jest cudownie! :*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  29. Klasycznie, ale bardzo ładnie! A co do wpisu: Lepiej mieć mocną trójkę, niż niezasłużoną 5!:)
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog☼

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne są te zdjęcia.
    Oceny to nie wszystko, ważne to co mamy w głowach, a szczególnie te wiadomości, które nam się w życiu przydadzą.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super wyglądasz :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z ostatnim zdaniem :) Okulary piękne!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację! Czasem lepiej dostać gorszą ocenę uczciwe, niż najlepszą kiedy w głowie nic nie ma... Piękna ramoneska!


    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w tej stylizacji

    http://lovefashionandphoto.blogspot.com/2016/05/elegancko-sportowa-niedziela.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tej stylizacji

    http://lovefashionandphoto.blogspot.com/2016/05/elegancko-sportowa-niedziela.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty