NEW POST

Hejka!
Dzisiaj kolejne zdjęcia z Julką. Mam nadzieję, że się spodobają. Pogoda troszkę kiepska - pochmurno, a do tego bardzo zimny wiatr. Miałyśmy również problem ze znalezieniem dobrej miejscówki, ale efekty nie są takie złe. :)
Patrząc z perspektywy czasu każdy z nas zaczyna zmieniać swoje poglądy, swoje spostrzeżenia na różne sytuacje. Krótko mówiąc zaczynamy dorastać, a nasz charakter się kształtuje. Wszyscy inaczej patrzą na świat, mają inne problemy, cieszą się z innych rzeczy. Na pewno dużo razy znaleźliście się w sytuacji, z której nie widzieliście wyjścia, a bliska wam osoba owszem. Sytuacja mogła się zdarzyć również na odwrót. Wydaje nam się, że mamy najgorsze życie, nic nie da się już zrobić, wszystko nas przerasta. Nasze z początku małe problemy przeradzają się w ogromne i myślimy, że nic nie jest w stanie nam pomóc. Otóż nie... Mijają dni, miesiące, lata... i jakoś wszystko się układa, wszystko powoli wraca na swoje miejsce. Patrząc wtedy z góry, nasze zachowanie wydaję się teraz żałosne. Tak, przynajmniej ja tak miałam. Nawet głupia kłótnia z koleżanką, o której kiedyś cały czas myślałam, bardzo to przeżywałam... teraz wydaje się dla mnie błahostką.
A jakie wy macie zdanie na ten temat?

Komentarze

  1. Ja sądzę, że lepiej coś zrobić i może nawet żałować niż nie zrobić przez całe życie! Nie każdy wybór jest dobry, dlatego czasem trzeba próbować. Pamiętam jak kiedyś zabrałam przez przypadek coś z przedszkola (schowałam do kieszeni i zapomniałam wyjąć) i bardzo płakałam, że coś ukradłam. To był jakiś kawałek plastiku od butelki od szamponu (bawiliśmy się w sklep). Z perspektywy czasu wydaje mi się to po prostu śmieszne :D

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetny post i zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się.
    Też kiedyś za bardzo przejmowałam się błahostkami, teraz nie zwracam na niego żadnej uwagi i żyje mi się dużo lepiej. Co do zdjęć, to nie martw się, bo są super. Podobają mi się.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ciągle przejmuję się błahostkami. Każde nieporozumienie z kimś bardzo przeżywam.
    A z czasem nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia. Jednak w danej sytuacji ciężko mówić sobie "nie przejmuj się", bo często to po prostu przez emocje człowiek tak reaguje.
    Ładne zdjęcia.:)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tym co napisałaś! :) zdjęcia są piękne!! ja czasami przejmuję się drobnostkami, a potem, gdy do tego wracam, mam wrażenie, że straciłam na to masę czasu..

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik] (blog literacki)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ♡

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm uwielbiam takie zdjęcia <3 Niby tylko ty na zdjęciu a jednak super;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten golf :) wszędzie szukam czegoś podobnego. świetny blog, mega podoba mi się wygląd :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie masz racje :) Też mam takie zdanie na ten temat i wszystko co robiłam kilka lat temu wydaje mi się żałosne, nawet sposób, w jaki pisałam
    Świetny blog i obserwuje :*
    MÓJ BLOG, KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się w 100% procentach :)
    Świetny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia, kiedyś było u mnie ciężko z jakimkolwiek pisaniem, z sensem. Dość dużo rzeczy uchodzi dla mnie jako żałosne, z przeszłości.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest dla ludzi, czasem będą to złe wybory, a czasem dobre ale jesli coś bardzo się chce to dlaczego by nie próbować ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia. Moim zdaniem tak jak zamieściłaś w tekście punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko zawsze w swoim czasie się ułoży, nie ma z kolei co się karać za swoje przeszłe poczynania, w końcu życie uczy nas przez cały czas. Świętnie wychodzicie na zdjęciach :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się seja! ma klimat w sobie :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: great outfit. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda. Nasz charakter i światopogląd kształtuje się na przestrzeni lat. Będąc małymi dziećmi inaczej postrzegaliśmy to, co nas otacza, inaczej postrzegamy to teraz i inaczej będziemy postrzegać w dorosłości.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą. Pamiętam jak np. jeszcze w podstawówce potrafiłam przez kilka dni myśleć o kłótni z koleżanką, a tak w rzeczywistości to był to taki zwykły "duperel" :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To normalne, każdy dorasta co za tym idzie, inaczej patrzymy na niektóre sprawy :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rację, nie warto się przejmować- jednak to bardzo trudne :)
    BLOG MVRSELINV

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez niektórych decyzji nic nie byłoby takie same :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla innych moje kredki to tyko przyrząd dla mnie fortuna :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz, kiedy jestem starsza, to aż mi głupio jak pomyślę, jakimi pierdółkami się przejmowałam. Jednak uwierz, o wiele lepiej mieć takie zmartwienia jak kłótnia z przyjaciółką czy sprawdzian w szkole niż problemy dorosłego życia. Ile bym dała, żeby się cofnąć w czasie! Warto docenić młody wiek, nastoletniość, beztroskę i nie pchać się na siłę w dorosłość.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie

    -------> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma sensu zawracać sobie głowy pierdołami. Też mogę to potwierdzić z perspektywy czasu.

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta jest, lepiej żyć w 'upozorowanym niebie' niż 'wydumanym piekle'!
    I mieć dystans do takich... miałkich kłótni z koleżankami... ;d

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK, KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i spoko zdjęcia, ta odrapana brama jest zajefajnym tłem, dużo fajniejszym niż ten biedny wall z graffiti! ;)

      Usuń
  31. Ja w sumie uważam tak jak Ty, więc nie bede zbednie pisała tego samego :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne stylizacje!

    mój blog: www.vintedzianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty