NEW POST

Hejka!
W ostatnim czasie dużo się dzieje...w pozytywnym sensie, ale i również w negatywnym. Ostatnio wybrałam się razem z koleżankami na sesję. Był to poniedziałek, musiałam się uczyć wtedy, ale pomińmy ten fakt. Za oknem dzisiaj kiepska pogodna. Pochmurno, zero słońca, a miałam już nadzieję, że taka piękna pogoda utrzyma się choć troszkę dłużej. Mimo to dobry humor mnie nie opuszcza. Staram się patrzeć na wszystkie sprawy optymistycznie. Niestety, ostatnio złapałam takiego lenia, że masakra. Nic mi się nie chce robić, a mam bardzo dużo nauki na następny tydzień. Dobra, jakoś dam radę!

Przypomniała mi się pewna dość śmieszna sytuacja związana z tą szarą bluzką, którą mam na sobie. A więc zamawiałam ją przez internet z Bershki. Kliknęłam 'dodaj do koszyka' i jak wiecie dodała się od razu. Po jakimś czasie otworzyłam drugą kartę i zapominając, że już wcześniej ją wzięłam, znowu kliknęłam to samo co poprzednim razem. Gdy już było zapłacone z góry, skapnęłam się, że przez przypadek zamówiłam dwie takie same, haha. Wzięłam rozmiar XS i okazała się bardzo mała i strasznie ciasna. Ledwo się w nią zmieściłam. Wszystkie moje koleżanki są większe ode mnie i na wszystkie jest za mała. Jeśli wśród was jest jakaś bardzo mała dziewczyna, z chęcią mogę jej odsprzedać. Nowiutka, z metką, nieprana. Sprzedam tanio. Jeśli któraś zainteresowana, pisać na meila. :)

  blouse - bershka / jeans - bershka / watch - cropp / sunglasses - market / shoes - new balance
Doszłam do wniosku, że zdjęcia z tej sesji, podzielę na dwa razy. W kolejnym poście będzie kilka w innym miejscu, ponieważ stwierdziłam, że pomieszanie nie będzie wyglądało ładnie.
Co sądzicie o zdjęciach? Mi osobiście bardzo się podobają. :D

Komentarze

  1. Sesja wyszła Wam bardzo fajnie. Podoba mi się drugie zdjęcie-chyba najbardziej.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia fajne.
    Bluzka jest bardzo ładna.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyszły Wam te zdjęcia i widać, że było wesoło.;)
    Podoba mi się ta Twoja bluzka i mam nadzieję, że znajdziesz kupca na drugą :D Jednak w moim przypadku to XS też mogłoby okazać się za małe.
    A z nauką na pewno sobie poradzisz.;) W kryzysowych sytuacjach człowiek nagle może więcej.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Ja też ostatnio jestem leniem :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie gdy nic mi się nie chcę robić, ale cóż, trzeba się brać do nauki :)
    Z bluzką faktycznie śmieszna sytuacja :D
    Śliczne zdjęcia i stylizacja!

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak zawsze świetne zdjęcia!
    Też kiedyś tak zrobiłam, ale z butami :D
    majkavv.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Totalnie pozytywnie! :3

    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo podoba mi się bluzka:)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajne zdjęcia ;) Szkoda, że nieważne jak bym się starała, to nie dałabym rady wcisnąć się w XS :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, ubrania zdjęcia..Po prostu dobra robota :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę pasują ci te okulary,wyglądasz w nich ślicznie!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! Fajnie, że masz dobry humor :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, mega super wyszły te zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz a zdjęcia bardzo ładne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mogłaś ją zwrócić lub anulować zamówienie
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio miałam lenia jednak mi juz przeszło. A ta buzka głupia sprawa. Podoba mi się jednak zdaje mi się że tak jak Ty niezmieściłabym się w nią.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ostatnio mam takiego lenia, a nauki przybywa i przybywa. A moje oceny lecą, eh. Powinnam się wziąć za siebie ale jakoś nie mam motywacji. I humoru ostatnio.
    Super zdjęcia!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super fotki, tylko to "tumblrgirls" XDD
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo wytrwałości, ja też mam dużo nauki, ale lenia jeszcze większego! No cóż, byle do czerwca.


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny zegarek, idealnie dopełnia całości :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie to wygląda, młodzieńczo i na luzie :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda w ostatnim tygodniu, rzeczywiście była przepiękna! Cudowne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja ! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! Czekam na resztę zdjęć :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie pogoda ciągle w kratkę, jednego dnia bardzo ciepło a drugiego dnia deszcz i chłodno. Jednak tak jak i ciebie humor nie opuszcza, trzeba myśleć pozytywnie. Uwielbiam takie stylizacje, czuje się w nich najlepiej. Genialne buty !
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ladnie wygladasz Zapraszamy do nas na bloga dopiero zaczynamy wkraczać w świat blogosfery:) Myślimy, że zostaniesz u nas na dłużej :) http://fashioonerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty