NEW POST

Hejka!
Ostatnio przez szkołę mam coraz mniej czasu. Wracam do domu i od razu praktycznie siadam do lekcji. Masa różnych kartkówek, sprawdzianów, wypracowań... Ale na szczęście jeszcze tydzień i kilka dni przerwy. :)
Zdjęcia trochę stare, bo chyba sprzed miesiąca, ale w kolejnym poście będą już nowe. :D
Myślę sobie tak teraz i doszłam do wniosku, że opowiem Wam pewną sytuację, która miała miejsce w niedziele.
 A więc... niedziela, wstałam gdzieś koło 10, wyszykowałam się i poszłam do kościoła. Gdy wróciłam już do domu, włączam messengera i widzę parę nieprzeczytanych wiadomości. Napisała do mnie dziewczyna, którą kojarzę tylko z widzenia. No dobra, to nie jest takie istotne. Patrzę i nie wierzę własnym oczom. Wysłała mi screena konta dziewczyny, która miała ustawiona na profilowe moje zdjęcie! Od razu wpadłam w panikę(może trochę za bardzo). Bardzo się wystraszyłam, ponieważ moja koleżanka miała niedawno podobną sytuacje i pomimo wielu interwencji ta osoba w ogóle nic z tym nie zrobiła. W mgnieniu oka wysłałam do kilkunastu swoich znajomych wiadomość, żeby zgłaszali tą osobę. Po paru minutach Facebook poinformował mnie, że to konto nie sprawia żadnego niebezpieczeństwa i mogę zgłosić tylko zdjęcie, które mnie niepokoi. Na dodatek, nie można było nic z nim zrobić, bo zostało ustawione na prywatne. Na jakiś czas zostawiłam tą sprawę i dopiero wieczorem wpadłam na pomysł, żeby do niej napisać. Byłam bardzo zdziwiona, że raczyła odpisać. Z jej wyjaśnień wynikało, że znalazła mnie na Instagramie, weszła na mojego bloga i zescreenowała moje zdjęcie, a następnie ustawiła sobie na profilowe tak na szybko, bo innego nie miała. Osobiście to wszystko dla mnie jest mega podejrzane, bo kto normalny ustawia sobie czyjeś zdjęcia, bo swojego nie ma? No ale nie wnikam... Cieszę się, że od razu, nawet bez mojej prośby usunęła to zdjęcie. Myśląc sobie teraz, mogłam od razu do niej napisać, a nie wysyłam milion wiadomości do znajomych, żeby zgłaszali to konto, ale i tak niczego już nie zmienię.
 Mam nadzieję, że Wy nie wpadacie na takie idiotyczne pomysły, bo jeśli ktoś byłby bardzo złośliwy, mógłby zgłosić to na policję. A wy jakie macie zdanie na ten temat? Wiem, że może za bardzo dramatyzuję, ale jestem już trochę przewrażliwiona na tym punkcie. :\

BLOG O ZDROWYM JEDZENIU - KLIK

Komentarze

  1. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga założyłam w lipcu, ale zaczęłam systematycznie go prowadzić dopiero od stycznia. :)

      Usuń
  2. Nie rozumiem ludzi, którzy tak robią lub się pod kogoś podszywają. Gdyby mnie coś takiego spotkało też bym się zestresowała.

    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że się zestresowałaś, ale z drugiej strony to komplement, komuś się podobasz :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie ci się, że się wystraszyłaś.
    Kto normalny daje na swój profil zdjęcie kogoś innego.
    Fajne, że sytuacja się wyjaśniła.
    Właśnie ze względu na tego typu sytuacje nie lubie dawać do internetu swoich zdjęć.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wszystko skończyło się dobrze ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że sama nie rozumiem takich ludzi, dlatego też jestem bardzo uczulona na tym punkcie.
    Dobrze, że wszystko skończyło się happy endem :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze nigdy z taką sytuacją, ale pewnie sama bym spanikowała. ;) Dobrze, że dziewczyna bez problemu usunęła zdjęcie. Szczerze mówiąc, dla mnie jest to zwykła kradzież tożsamości i każdy powinien się liczyć z konsekwencjami.
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, dziwna sytuacja ;) Z drugiej strony są pozytywy - gdybyś nie była taka ładna, nie podprowadziłaby Ci tego zdjęcia ;)

    Jeśli chcesz, zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :)
    zapraszam i pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwna sytuacja z tą dziewczyną. Ja nie wiem jakbym zareagowała :)
    Ladne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się bardzo kolor na Twoich ustach, genialny post ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że zareagowałabym tak jak ty w podobnej sytuacji. Zdjęcia są śliczne :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwna sytuacja, w ogóle nie rozumiem po co wstawiać gdziekolwiek nieswoje zdjęcia.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ludzie tak mają, uwielbiają podszywać się pod kogoś innego, sama na szczęście nie miałam tak i mam nadzieję, że nigdy nie będę miała, a Tobie kochana współczuję ;)



    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥


    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuje i dobrze że juz twoje zdjęcie usunęła :)
    WPADNIJ DO MNIE-KLIK!:)
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że nie spotkałam się z taką sytuacją u siebie, ale faktycznie takie rzeczy się dzieją i trzeba o tym mówić! Jednak miałaś dużo szczęścia, że ta dziewczyna zmieniła zdjęcie!

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem szczerze, że nie spotkałam się z taką sytuacją u siebie, ale faktycznie takie rzeczy się dzieją i trzeba o tym mówić! Jednak miałaś dużo szczęścia, że ta dziewczyna zmieniła zdjęcie!

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog, świetnie wyglądasz! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://majkavv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te zdjęcia! Ah, ile ja mam też na głowie :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczuję :( Świetne zdjęcia! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też, bym tak zrobiła będąc Tobą... To była chwila nie myślałas za bardzo co robisz, pewnie głupio było jej przyznać, że stworzyła fikcyjne konto...
    Zapraszam do siebie:http://princesslora595.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo ładną nastolatką!:) Niezbyt fajna ta sytuacja!;/
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwna sytuacja. Jestem tu pierwszy raz na Twoim blogu i powiem szczerze spodobał mi się i zostanę na dłużej. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://xmovist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post ;) super wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, ja miałam podobną sytuację, jednak u mnie sprawa wyglądała trochę inaczej. Ktoś ewidentnie się pode mnie podszywał i najśmieszniejsze jest to, że zaprosił mnie do znajomych, mając na profilówce moje zdjęcie, imię i nazwisko. Okazało się, że ta osoba pisała również do moich znajomych. Na szczęście udało mi się tę sprawę rozwiązać.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety ze szkołą tak jest zawsze, miałam tak samo... Całe szczęście, że są święta :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałaś prawo tak się zachować. Pewnie na początku się wystraszyłaś. Jak dla mnie dziwna sytuacja, nawet "na szybko" nie bierze się zdjęcia obcej osoby. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też czasu na nic nie mam :(

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mloda,pieknie wygladasz! CUDOWNIE!!!

    http://alexwberry.blogspot.com/ -Ulubieńcy Marca:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju, po ludziach można sie spodziewać naprawdę wszystkiego..
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz Pozdrawiam i zapraszam [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo wszystko dziwnie, że wykorzystała Twoje zdjęcie. Nie powinna była tego robić.

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia :) Zapraszam do nas Mój Blog^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wykorzystywanie czyichś zdjęć zawsze jest zachowaniem nie na miejscu - szkoda, że spotkała Cię taka nieprzyjemna sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama nie spotkałam się z taką sytuacją, ale ludzie powinni szanować czująś prywatność i pomimo, że wstawiamy sobie zdjęcia na portale, nie powinny być tak wykorzystywane.
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Czasem zwykła rozmowa potrafi załatwić sprawę. Cóż, bardzo dziwna i niepokojąca sytuacja, ale niestety, takich jest coraz, coraz więcej.
    Śliczny wygląd bloga! Widać, że starasz się o dobrze wykonane zdjęcia, ale bardzo razi mnie po oczach, to, że mieszasz ze sobą czasy. Może warto nad tym popracować? Nie traktuj tego jako hejt, bo nie o to mi chodziło. W końcu należymy do takiej samej blogosfery i warto sobie pomagać!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio znalazłam na blogu jednej dziewczyny kawałek mojego nagłówka. Napisałam,stwierdziła,że usunie. Patrzę po kilku dniach - widnieje wciąż cytat wymyślony przeze mnie z mojego nagłówka. Pomyślałam 'aha'... Boże,są ludzie i parapety najwidoczniej.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrze, że zwykła rozmowa załatwiła całą sytuacje, pomyśleć co by się stało gdyby ta osoba uważała, że jest Tobą i odwróciłaby całą sytuacje. No cóż by tu powiedzieć, dobrze, że wszystko się wyjaśniło. Mimo, iż zdjęcia są stare to bardzo ładnie na nich wyglądasz!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczywiście dziwna sytuacja ale patrząc na to z drugiej strony to najwyraźniej uznała, że jesteś ładna skoro ustawiła Twoje zdjęcie.
    http://klleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Współczuje, bardzo dziwna sytuacja :(
    agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty