KREDKI / KONTURÓWKI DO UST

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi produktami do ust. W ostatnim czasie jest ogromny szał na pomadki w kredce z Golden Rose. Postanowiłam, że ja również się skusze i złożyłam zamówienie na ich stronie internetowej. KLIK Szczerze mówiąc jakoś wcześniej nie byłam za bardzo przekonana do produktów z Golden Rose, ale teraz zmieniłam zdanie. Posiadają bardzo dużą gamę odcieni, świetna jakoś i to w dodatku za niewielką cenę. Bardzo prosto rozprowadza je się na ustach i utrzymują się bardzo długo. Myślę, ze każda z Was znajdzie coś dla siebie, począwszy od mocnej czerwieni aż po odcienie w kolorach nude. Jak na razie mam tylko trzy pomadki, ale na pewno zamówię sobie jeszcze parę. :) Mam również jeszcze 3 konturówki, jedną z Eveline, drugą z Verony, a trzecią z Lovely. Również są bardzo dobre. :)



MATTE CRAYON LIPSTICK 13

 MATTE CRAYON LIPSTICK 08

 MATTE CRAYON LIPSTICK 12

  

KONTURÓWKA EVELINE 14

 KONTURÓWKA VERONA


KONTURÓWKA Z LOVELY

Zapraszam na bloga o zdrowym jedzeniu! - KLIK

Komentarze

  1. Ja uwielbiam kosmetyki GR! Są świetnej jakości a dodatkowo bardzo tanie :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne kolorki, chcę je! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koloru, uwielbiam konturówki z Golden Rose!

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, będę musiała zakupić podobne kolory konturówek :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory. Z tej firmy posiadam jedynie lakiery :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory. Jestem fanką matowych odcieni ;)

    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też się skusze na Golden Rose :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam, że konturówki do ust z GR są bardzo dobre i przy okazji pięknie wyglądają!
    ładne zdjęcia :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam golden rose;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wybiorę się do sklepu i zakupię coś z Golden Rose :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 08 z GR to cudo ! <3
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i piękne kolory!
    Zapraszam do mnie Beauty by K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są bardzo ładne ♥ pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi produktami!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O właśnie mam zamiar kupić sobie jakąś konturówkę. Wypróbuje tą z eveline :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  17. poluję na te z golden rose i w koncu musze naprawdę kupic
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam je!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam pomadkę w kredce jak i konturówkę z GR :) Bardzo je lubię i na pewno skuszę się na kolejne :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie je przedstawiłaś. Ja nie używam tego typu kosmetyków. Do ust moim jedynym rozwiązaniem jest EOS i pomadki z Nivea :3

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory wszystkie mi odpowiadają i chyba sama się skuszę na zakup :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Golden Rose mam tylko lakiery do paznokci. Moje koleżanki kupują również szminki i widzę, że ładnie i długo trzymają im się na ustach.
    O tych w kredce nie słyszałam, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania.:)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do mnie na blog! :D
    http://idealnieniedoskonala.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mają cudowne kolory ! Ja mam jedną szminkę z GR i chcę więcej :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie kolory są naprawdę fajne, mamy kilka szminek z GoldenRose, ale będziemy zamawiać więcej :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem na etapie kupna kredek z Golden Rose, bo dosłownie każdy je poleca, więc aż wstyd (przesadzam, wiem) ich nie mieć :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. www.martynasiejkaofficial.blogspot.com bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używam rzeczy tego typu, ale całkiem fajnie to wygląda ;)
    Zapraszam! Mój blog:KLIK
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna recenzja !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy chwalą te kredki :D
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś nigdy nie miałam obiekcji przed marką Golden Rose! :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, muszę koniecznie kupić pomadkę z GR :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YT :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej spodobała mi się druga. MATTE CRAYON LIPSTICK 08 :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety, ale nie skorzystam z posta, bo niestety/jestem osobą dla, której te wszystkie pudry, cienie i podkłady to dosłownie czarna magia. Korektor mi wystarcza :') Ale jeśli kiedyś będę czegoś potrzebować, wrócę!

    Wracam. Może wpadniesz? (: SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  36. Szukałam długo takiego posta :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie mam zamiar kupić szminki i konturówki z Golden Rose :3 Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moim poście, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Super kolorki, chyba skuszę się na zakup pomadek,konturówek w GR :D
    Zaprszam do mnie :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    zapraszam, jak Ci się spodoba to zaobserwuj, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam kosmetyki z Golden Rose! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię te kredki z Golden Rose, polecam serdecznie każdemu! :) Mają świetną pigmentację i długo utrzymują się na ustach.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty