T R I P



Hejka!
Przepraszam, że tak długo nie pojawił się żaden nowy post, ale było to spowodowane moim wyjazdem w góry. Tydzień temu wyjechałam w sobotę właśnie do Zieleńca, gdzie spędziłam równy tydzień. Nie, nie mam jeszcze ferii, zaczynają się dopiero za tydzień, a może i już za tydzień. Moja ciocia zaproponowała mi taki "urlop" i się skusiłam. Mimo że pogoda nie była rewelacyjna, spędziłam super czas. :) Raz świeciło słońce i była wysoka temperatura, a raz było strasznie pochmurno i padał deszcz. Tak, padał deszcz, a przecież przyjechaliśmy jeździć na nartach. Na szczęście nie było tak źle i udało się skorzystać. Tuż przed samym odjazdem, w czwartek i piątek spadł śnieg. Porobiłam parę zdjęć, które teraz tutaj wstawię. :) W kolejnym poście mogę wstawić Wam kilka zdjęć, której zrobiła mi moja młodsza siostra. Chcecie? Jeśli tak, możecie pisać w komentarzach. :)
                                                                                                Buziaki,
                                                                                                                i'mmarta :*




Komentarze

  1. Przepiekne widoki. Uwielbiam góry zimą. :)

    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile śniegu *.* obym ja miała tyle śniegu na feriach bo chciałąbym sobie pojeździć na desce!

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcia !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zima! Uwielbiam taka pogodę.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia mega zazdroszczę takich widoków na żywo :(
    Nigdy nie byłam w górach zimę, a co dopiero mówić o nartach :/

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś będziesz miała taką okazję! To był dopiero mój 2 wyjazd. :)

      Usuń
  6. Niby fajna ta przedwczesna wiosna, ale uroków zimy nic nie zastąpi. Miejmy nadzieję, że jeszcze u Nas zima zagości. Piękne zdjęcia :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty