NEW POST

Hejka!
Dzisiaj raczej nie mam zamiaru się tu dłużej rozpisywać. Po prostu jakoś tak wyszło. Może w kolejnym poście postaram się nawiązać do jakiegoś tematu. ;) A tak w ogóle... to jak tam u Was? Wszystko dobrze? Jak spędzacie ferie? Nie wierzę jak ten czas szybko leci! Za tydzień już kończą się ferie i trzeba wracać do szkoły. W tym tygodniu muszę już zacząć się trochę ogarniać z lekcjami, czyli przeczytać lekturę, nauczyć się ze 100 słówek na niemiecki i jeszcze na jakieś inne testy.
 W ostatnim czasie wybrałam się na kolejną sesję z Julką. Miałyśmy wybrać się gdzieś w plener, ale jak zwykle pogoda... W sumie to dobrze, bo obie i tak jesteśmy zadowolone z efektów zdjęć. A wy co sądzicie? Mogą być? :)
blouse - h&m / jacket - levis / jeans - tally weijl / watch - cropp / shoes - KLIK


Komentarze

  1. super blog:) przypominasz mi Julke Wróblewską :) obserwuje od kilku dni:) Pozdrawiam mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota dziewczyny! Oby tak dalej!

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog i super zdjęcia :) moim zdaniem najlepsze to są te biało czarne :) ale ogólnie jesteś pomysłowa :) w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądacie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia są śliczne :)
    Zapraszam na nowy post: KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już powoli wracam do książek. Jutro zamierzam dłużej nad nimi posiedzieć. Fajne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak zgadzam się z komentarzem dotyczącym Julii Wróblewskiej :) Ja już powoli zaczynam się uczyć, ferie feriami, a szkoła swoim torem. Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! powodzenia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana sesja ! Ja też kończę w tym tygodniu ferie, nie chcę wracać do szkoły :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely style! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia! :D
    Zapraszam na akcję blogerską!
    http://otwtw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia;P
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stylizacje i myślę, że taka sesja wyszła lepiej niż w plenerze ;)
    Mi się już zaczęły zajęcia :( ale poniedziałek mam wolny, więc tyle dobrze :D

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zdjęcia, ŚlicZna katanka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :) Bardzo fajną masz bluzkę w paski ^^

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia, ostatnio pokochałam bluzki w pasy!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega ładne zdjecia, uwielbiam twój styl !!


    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeans <3
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ferie. :D Na studiach już ich nie ma :)
    Mówił Ci ktoś kiedyś, że podobna jesteś do Julki Wróblewskiej? :)

    Dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są super! :)
    Ja mam 6 sprawdzianów (plus kilka kartkówek) w pierwszym tyg po feriach :(((
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia bardzo ładne, warto robić je czasami dla odmiany np. w pomieszczeniu :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wygląda połączeni golfu z kurtką jesnsową, bardzo ładna stylizacja :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia. Powodzenia w nauce:)

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Też sądzę, że jesteś podobna do Julki Wróblewskiej :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylówka. Świetna katana!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, podoba mi się stylizacja!

    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  29. sesja wyszla wam super stylizacja też :) ja w ferie troche przy ksiazkach posiedziałam bo matura się zbliża :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega ładne zdjęcia :) Mi też już kończą się niestety ferie :(
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/
    Jeśli masz czas proszę o poklikanie w linki, będę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia ! :)
    jak Cię zobaczyłam miałam wątpliwości czy to nie Julia Wróblewska... :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak mówiąc szczerze to ja nauczyłam się już nie zwracać uwagi na zdanie innych. Wiem, że większość nie rozumie jeszcze blogowania, a że ja to uwielbiam, to już nie mój problem, tylko ich :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty