NEW POST

Hejka!
Tak jak napisałam w poprzednim poście przychodzę do Was ze zdjęciami, które na wyjeździe zrobiła mi moja siostra. Dobrze się składa, bo mam dzisiaj do szkoły dopiero na 11 i mam chwilę wolnego czasu. 

Przechodząc do tematu... od dawna zastanawiam się nad swoim życiem. Czy tak naprawdę jestem szczęśliwa? Co mam zrobić, aby było lepiej? Bardzo się cieszę, że założyłam bloga. Dzięki niemu mam swoje miejsce w sieci. Czuję, że kiedy mam zły humor, mogę tutaj przyjść i się wyżalić. W ostatnim czasie zaczęłam przeglądać coraz więcej blogów. Najbardziej interesujące jak dla mnie są poruszane tematy o życiu. Komentując, każdy ma prawo wyrazić na dany temat swoją opinię. Cały czas dążę do tego, aby polepszyć swoje pisanie, iść do przodu, nie przejmując się jakimiś głupotami. Jestem przeciętną osobą, nigdy nie miałam jakiś wielkich pasji, zainteresowań. Teraz chcę, aby to miejsce stało się tą pasją, pomimo różnych przeszkód, na które prędzej czy później się natrafię.
T-shirt - answear / jeans - tally weijl / blouse - zalando

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają! :)
                                                                              Buziaki,
                                                                                               i'mmarta :*

Komentarze

  1. spodnie wysoki stan :) cos co bardzo polubiłam !! :)))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci szybko, ale pomysły przyjdą z czasem :)
    Powodzenia! :)

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytaj, inspiruj się, a pomysły napłyną same. Weny twórczej trzeba szukać :)

    Mój blog, wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Także czasem nie mam weny, ale przeglądam inne blogi lub yt i coś zawsze napłynie ;pzapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście sama nie mam pomysłów na przyszłość
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Natchnienie w końcu przyjdzie :) Fajny tshirt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Natchnienie w końcu przyjdzie :) Fajny tshirt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałabym iść na medycynę. Zawodów jest mnóstwo! Zastanów się, co Cię interesuje, a przede wszystkim jakich przedmiotów lubisz się uczyć, żeby nauka na studiach sprawiała Ci przyjemność. Pomyśl też o swoich cechach charakteru (np. czy lubisz interakcje z ludźmi). Później trochę pomocy wujka Google, może jakiejś starszej osoby. Pamiętaj jednak, że to Twoje życie i nie neguj techników :). Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :D.
    A, no i bardzo ładne zdjęcia ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nigdy nie miałam lekcji na taką późną godzinę XD wybór zadwodu jest trudny...
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, ale u nas w szkole 3 klasy piszą egzaminy przez 3 dni i reszta klas przychodzi na później. :)

      Usuń
  11. Ja też nie mam planów na życie. Oczywiście, mam wiele pasji i zainteresowan, ale sama juz nie wiem co byloby dla mnie najlepsze :( Ogolem, sliczne zdjecia :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij a ja się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znajdź sobie jakieś hobby. Poza blogowaniem. Coś co cię bardzo wkręci i dzięki czemu nie będziesz miała na nic innego czasu :).
    Spodnie z wysokim stanem ♥
    Piękne widoki z tyłu na zdjęciach, uwielbiam góry ♥

    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w 1 klasie liceum, a wciąż nie mam pomysłu na to kim chcę zostać w przyszłości. Mimo tego, że mam wiele zainteresowań, nie wiem który wybór byłby najlepszy. Bardzo ładne zdjęcia i super wygląd bloga!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :) Świetne!
    Oj, przy wyborze szkoły średniej miałam ogromny problem. Ciężka decyzja. Ale co było, to było - już nic nie jestem w stanie zmienić :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia i cudowne spodnie! ♥
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie blog stał się pasją, świetne zdjęcia!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie z wysokim stanem są cudowne ♥
    Dodaję do obserwowanych i liczę na mały rewanż :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam posty z takimi życiowymi tematami. Sama staram się prawie cały czas o nich pisać. Jednak czasem lubię też zrobić odskocznie i poczytać jakieś recenzje książek czy kosmetyków :)
    Pisanie na blogu naprawdę pomaga w stylu pisania i z każdym razem będzie to wychodzić, co raz lepiej:)
    Też miałam problem z wyborem szkoły średniej, kompletnie nie miałam pomysłów. Poszłam na turystyke ostatecznie i wcale nie żałuję :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia. A co do postu to lubię takie z przemyśleniami itp. Moje plany na przyszłośc ? Aktualnie moim celem jest skonczenie szkoły i znalezienie pracy a później wyjazd za granicę. W sumie to już niedługo :) Obserwuję !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Blogowanie to masa możliwości. Każdego kogo mogę zachęcam do stworzenia swojej strony. Ja w tych kręgach żyję już ponad 5 lat i jak widać dobrze mi tutaj, bo jakoś nie chcę odchodzić. To takie miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie. Można pisać to, co się chce, można tworzyć, można się rozwijać. Prawdę powiedziawszy można wszystko. I te nieograniczone możliwości wielu zachęcają do tego, aby dzielić się tym, co się ma. Ja mam pisanie. I cieszę się, że mogę się nim dzielić z innymi.

    Pozdrawiam:)
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację ;) Nie chce Cię dołować ale ten czas bardzo szybko zleci dlatego ciesz się każdym dniem spędzonym w gimnazjum. Tak naprawdę mój czas w liceum przeleciał mi przez palce i bardzo żałuję że zamiast cieszyć się każdym dniem tam spędzonym skupiałam się na jęczeniu że jestem niewyspana.

    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie <3 Powiedz siostrze, że robi bardzo ładne zdjęcia! Ja dopiero idę do gimnazjum, haha. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ja najpóźniej to miałam na 8:45! To prawda wybór zawodu jest bardzo trudny :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja codziennie mam na 8:15 i do 14:35! Aż 6 lekcji dziennie- o ile nie pójdę na żadne dodatkowe ^-^
    Dobrze piszesz więc na pewno będziesz miała mnóstwo motywacji z komentarzy i obserwatorów do dalszego pisania. Ja pozstanowiłam zostać prawnikiem i wybrałam sobie na to potrzebne kursy w college'u. Pewnie niedługo się zdecydujesz :3

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczna jestes powodzenia w wyborze szkoly :)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię czytać takie posty, gdzie w komentarzu mogę wyrazić swoje zdanie/opinię na dany temat. Powodzenia w wyborze szkoły :). Co do planów na przyszłość to ja już jakieś tam mam :D. Świetne zdjęcia :*.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Na prawdę masz do szkoły na 11? Ja mam cały tydzień na 8 a 3 razy w tyg zostaje tam aż do 17 :/ Nie przejmuj się wyborem szkoły! Na pewno poradzisz sobie i wybierzesz dobrze :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko przez 3 dni, bo w naszej szkole 3 klasy pisały próbne egzaminy. ;)

      Usuń
  30. Szczera prawda :) http://natalia-palmowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty