NEW POST

Hejka!
Tak jak już wiecie albo i nie wiecie, w ostatnim poście napisałam, że postanowiłam usunąć kilka starych postów. Niestety nie pomyślałam o ich zachowaniu bynajmniej na pamiątkę, o czym pisaliście mi w komentarzach. No cóż... teraz nie cofnę już czasu.
Nareszcie doczekałam się ferii! Dzisiaj mamy czwartek... i dopiero teraz piszę posta. Postaram się w najbliższym czasie wybrać na zdjęcia i zrobić pare na zapas, bo potem znając życie nie będę miała tak czasu. ;( A wynika to też trochę z tego, że jestem przeziębiona i parę dni chyba będę musiała posiedzieć w domu, chociaż bardzo tego nie chce.

Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie.

Mieć szczęście oznacza:
  • sprzyjający zbieg, splot okoliczności;
  • pomyślny los, fortuna, dola, traf, przypadek;
  • powodzenie w realizacji celów życiowych, korzystny bilans doświadczeń życiowych. 
 Odczuwać szczęście oznacza:
  • (chwilowe) odczucie bezgranicznej radości, przyjemności, zadowolenia, upojenia;
  • (trwałe) zadowolenie z życia połączone z pogodą ducha i optymizmem; ocena własnego życia jako udanego, wartościowego, sensownego.
Ciocia Wikipedia zawsze pomoże, haha. Ale tak naprawdę szczęście dla każdego z nas to coś innego. Każdy inaczej rozumie definicję szczęścia. Tak na prawdę nie da się tego wyjaśnić. A wy jak to spostrzegacie? Cieszycie się tym, że żyjecie, że macie rodzinę, czy czasami tak jak każdy nie potraficie tego docenić? Powinniśmy starać się cały czas uśmiechać, być zadowolonym, a nie tylko narzekać, jakie to nasze życie jest beznadziejne. Oczywiście są takie momenty, kiedy nie możemy być radośni, bo wiadomo każdy ma problemy.. te większe czy mniejsze.
Od jakiegoś czasu bardzo zaczęły motywować mnie takie posty. Są na prawdę pomocne! :D 
                                                                   Buziaki,
                                                                                        i'mmarta :*


"Wszyscy na świecie szukają szczęścia, a jest jeden tylko sposób, aby je znaleźć. Trzeba kontrolować swoje myśli. Szczęście nie przychodzi z zewnątrz. Zależy od tego, co jest w nas samych."

Komentarze

  1. Nie rozumiem po co usuwać stare posty.. Według mnie blog powinien się rozwijać i widać to po wpisach, które się publikuje, szczególnie tych starszych. Jest to też dobrą pamiątką i myślę, że pewnego dnia chciałoby się poczytać to co się bazgroliło miesiące, bądź lata temu. :P
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje, każdy inaczej definiuje "szczęście" :) a co do usuwania postów, też miałam zamiar to zrobić, ale później przypomniałam sobie, że będę mieć fajną pamiątkę, nie ma sensu ich usuwać :)

    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ferii, ja już dawno skończyłam :c

    Zapraszam na mój konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę nie tylko ja chora na ferie :(
    Również uważam że takie posty są motywujące :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie mogłaś nie usuwać starszych postów, aby było widać jak się rozwijasz, ale to twoja decyzja :)
    Ładne zdjęcia i dobrze dobrany cytat na końcu :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej ;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej ;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście z małych rzeczy to coś wspaniałego. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście to po prostu życie :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że bedziesz dodawać jeszcze wiecej takich postów :) starych natomiast nie usuwaj, jest to bardzo fajna pamiątka :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zaczęłam swoje ferie małą chorobę i siedzę sobie w domku:(
    Świetny post, pozdrawiam:)

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog =)
    following each other via gfc and g+?
    have a nice evening.
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! Masz śliczny usmiech :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kurtka !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęście widać w małych rzeczach :) Ładne foteczki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i post i bardzo przyjemnie się czyta :)
    Zdjęcia też całkiem fajne i bardzo podoba mi się kurtka *_*
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja. Podobną kurtkę mam sobie zamiar kupić :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    invisible-hybrid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :D I motywujący post :3 Ja za szczęście uważam każdą chwilę, którą mogę przeżyć i to, że jestem zdrowa i mam rodzinę, bo to w końcu jest najważniejsze :*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mam teraz ferie :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem przeziębiona. Życzę Ci powrotu do zdrowia :)
    U mnie na blogu również wpis o szczęściu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie żałuj, bo nie ma czego ;) Też usunęłam większość starych postów i wyszło mi to na dobre ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna kurtka!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku masz prześliczną kurtkę, ogólnie to bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Miły post.Myślę że każdy ma inną definicję szczęścia.
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podstawą szczęścia jest cieszenie się z trwającej chwili i dostrzeganie pozytywów :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Ajćććć tych ferii to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pełbymi garściami i wyciskajcie jak cytrynę :)bawcie się dobrze ze mnie również, bo ja niestety szkołę mam już dawno za sobą, więc już zapomnailam co to znaczy ferie :( ale na szczęście są jeszcze urlopy i wlasnie taki urlop planujemy, w przyszłym tygodniu jechać w góry na deskę pośmigać :)
    A Ty jakie plany ? :)

    świetnie wyglądasz !
    kurtała jest super- sama dumnie bym taką nosiła <3

    zdrówka życzę :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy, miły, a za razem intrygujący post fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa stylizacja, duzo sukcesów na blogu :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Staram się cieszyć życiem i nie mieć poczucia ogólnego bez sensu,choć ostatnie prawie 3 tygodnie właśnie takie były...

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś prześliczną dziewczyną! <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna kurtka :) Szczęście jest chyba w życiu najważniejsze ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja usunęłam jeden post ze swojego bloga, pierwszy, ale tylko dlatego, że zupełnie mnie nie odwzorowywał i był jednym słowem beznadziejny. Ja również nie zawsze doceniam szczęście, jakie posiadam, czasami po dłuższej analizie zaczynam rozumieć, że nie mam wcale tak źle, a wprost przeciwinie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę ferii, moje skończyły się już dawno. Oj, ja właśnie nie usuwam starszych postów, ze względu na sentyment, jaki do nich czuję. ;) Zgadzam się, że każdy z nas rozumie szczęście w znacznie inny sposób i to jest piękne! Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetna kurtka. Ja już nawet zapomniałam o feriach :D

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ah ferie. Kiedy to było? :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak jak napisałaś - tego nie da się wyjaśnić. Dla mnie szczęście ma bardzo wiele "definicji" :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zachowuje wszystkie posty, choćby na pamiątkę :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdrowia!


    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Chłodne definicje czasem są słabym tłumaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. tez usunelam niektore posty, ale nie żałuje ;d
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. swietny post :) sliczne zdjecia :) wikipedia to bardzo przydatna sprawa ;p pisz tak dalej :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty