NO FILTER

Hejka!
Dzisiaj, parę zdjęć z sesji, sprzed tygodnia z Julką.
Nie wiecie nawet jak bardzo się cieszę, że moje województwo w tym roku ma ostatnie ferie! Mam nadzieję, że ten czas wykorzystam pożytecznie i pojawi się parę postów. . ;)


Dosłownie przed chwilą postanowiłam usunąć stare posty. Z biegiem czasu zauważyłam, że były dosłownie beznadziejne. Mało tekstu, zero komentarzy, tak jakbym pisała to tylko dla siebie. Nie chciałam zaczynać wszystkiego od początku. Szczerze mówiąc przywiązałam się już do tego miejsca. Tak jak możecie przeczytać wyżej (w zakładce "O mnie") blog powstał w wakacje. Nie miałam wtedy kompletnego pojęcia o blogosferze, nie przeglądałam żadnych blogów. Można powiedzieć, że robiłam wszystko metodą prób i błędów. Tak naprawdę zmieniło się to dopiero od jakiś 2 miesięcy, dlatego te nowsze posty postanowiłam zachować. 


Cały czas dążę do tego, aby posty były dopracowane, a tekst spójnie i sensownie napisany, żebyście chcieli to wszystko czytać i zostawiać po sobie parę słów, które nawet nie wiecie jak bardzo motywują. <3 Dosyć często natrafiam się na takie blogi, na których znajdują się wszystkie odcienie tęczy, mała czcionka, zdjęcia skopiowane z "google grafika" i 100 komentarzy pod jakimś beznadziejnym postem. Okej, rozumiem, że każdy ma swój gust, ale bez przesady. Nie każdy również może pozwolić sobie na lepszy sprzęt, ale wystarczy normalny telefon, aby zdjęcia były ładne. Też wykonuję je swoim telefonem i możecie przyznać, że jakość nie jest wcale taka zła? Wszyscy chcą się wypromować itp. itd. ale komentarze typu: "kopiuj-wklej" to żenada. 


Możecie pisać w komentarzach jakie są Wasze zdania na te tematy. ;)

Komentarze

  1. Ładne zdjęcia :)
    Nawet jeśli pisałaś tylko dla siebie a lubiłaś to robić- to czemu nie ?
    Obserwuję :*

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, piękne loszki! Powodzenia w blogowaniu, zapraszam do siebie :) niewidzialnymxatramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, sesja udana ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ostatnich ferii, ja miałam jako pierwsza i niestety już je skończyłam :/

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz feriie . zazdro !
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, mi sie niestety ferie już skończyły ;c
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki :D
    Bardzo ładnie napisany post :)
    Poklikasz?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/przesyka-newdress-d-czy-warto-zamawiac-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakość jest naprawdę okej:)
    Ja ferie miałam jako pierwsza i ubolewam nad tym, eh
    Też kiedyś nie podobały mi się moje stare posty, ale zamiast na stałe je usuwać, postanowiłam po prostu przywrócić je do wersji roboczej i teraz czasami do nich wracam, fajnie tak zobaczyć, co kiedyś się pisało, taka forma pamiątki i wspomnień:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega udana sesja :) Super jest ta chusta w gwizdki <3
    Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych postów :)

    Zapraszam http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się zaczęły ferie ale nie jestem zadowolona z tego, że są tak późno i tyle musiałam na nie czekać :) Co do zdjęć to bardzo ładne !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię blogów, na których jest sporo kolorów kompletnie do siebie nie pasujących, a żeby dodawać zdjęcia na bloga nie trzeba mieć profesjonalnego sprzętu :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ;) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumastki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi kolory na blogu nie przeszkadzają.. lubię je, bo są wtedy takie żywe i pozytywne.. aż miło się patrzy!
    ♥ZAPRASZAM! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba mieszkamy w tym samym województwie, też dopiero zaczynam ferie ;)
    Prowadzę bloga w kolorach tęczy, ale taki jest ładny bo pasuje do tematyki. :)
    Śliczne zdjęcia.
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kilka dni temu zrobiłam to samo co Ty. Pozbyłam się niepotrzebnego, a zostawiłam to co mi się podoba, jest nowe i robione z głową. A co do zdjęć to dużo lepsza jakość jest gdy zdjęcia są robione aparatem. Ja na początku blogowania używałam trochę telefonu i trochę starego aparatu i zdjęcia robione telefonem były okropnej jakości, lepszą jakość miały te robione podkreślam starym aparatem. Niedawno dostałam nowy wymarzony aparat i zdjęcia są 1000 razy lepsze :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam taką chwilę i usunęłam dosłownie wszystko. Myślę, że wyszło mi to teraz na dobre ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo ładne. Właśnie się zastanawiam czy nie usunąć kilku postów ;)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekty sesji są świetne ♥

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też rozpoczynam ferie :). Myślę, że najlepsza metoda, to nauka na własnych błędach. Początki blogowania nie są łatwe, mimo, że zaczęłaś w wakacje, i minęło kilka miesięcy jak na bloga jest to krótki staż i masz prawo popełniać błędy :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam etap że usuwałam posty, bo zmieniłam całkiem wygląd bloga itp dlatego chciałam żeby teksty też miały sens
    Zapraszam:
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia *-*
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sesja! Ja też niedawno usunęłam u siebie stare posty, które wcale nie miały sensu i teraz podobnie jak ty staram się żeby były dopracowane :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post!:) Obs za obs? :)

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się dbać o mój zakątek, ale czasem mi to nie wychodzi, nie ignoruję komentarzy obs za obs, bo mogę trafić na jakiś ciekawy blog, ale komentarze wklejone są nie na miejscu...
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są bardzo ładne! Również przywiązałam się do mojego bloga, czasem irytuje mnie masa komentarzy kopiuj-wklej, ale w większości odrzucam je do spamu. Żeby nie zaśmiecać bloga, jednak to nie znaczy, że ich nie czytam i nie wchodzę na strony tych osób. Każdy ma jakieś początki, ale bez większej przesady no :D
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny usmiech taki szczery :)
    http://cmillee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia, choć niektóre są naprawdę za ciemne :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam swoje początki, były one bardzo trudne. Życzę powodzenia i dobrej zabawy na feriach, ja również rozpoczęłam je właśnie dzisiaj! :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  30. Takich komentarzy jest multum niestety... Bardzo ładnie zdjęcia, dobra jakość jak na telefon :) Buziaki!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że masz teraz ferie!
    Czasem dobrze jest zrobić porządek w starych postach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam teraz ferie, zatem udanych ferii :)
    Również przeglądając stare posty w poszukiwaniu pytań do Q&A zastanawiałam się czy nie usunąć, ale stwierdziłam, że zachowam na pamiątkę :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Również nienawidzę formułek kopiuj wklej.. To po prostu jest brak szacunku do osoby piszącej, która np. poruszyła bardzo ciekawy temat ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia :)
    Podoba mi się twój blog, na pewno będę wpadać częściej!
    Zapraszam również do mnie misia :3
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolorki w tle na zdjęciach :) I w takim razie co do treści posta: Życzę powodzenia dalej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Również mam ferie, a tobie życze udanych! I takze nienawidze kopiuj - wklej. To w ogóle brak szacunku do pracy autora. Powiedzmy piszesz post 2 godziny, a ktoś tego nie doceni tylko dlatego by zdobyć więcej komentarzy.

    Śliczne zdjęcia :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja tez mam ferie :3 a z jakiego województwa jesteś?
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybacz ale troszkę płytko myślisz. Wiele osób od czegoś zaczynało i było... beznadziejnie. ALe to nie oznacza że razaz trzeba wszytsko usuwać. Ja również pisałam kiedyś "hej kochani blabla sranie w banie..." a teraz wiem że to był błąd i na poziomie gimba (nie mylić z gimnazjalistą!). Jednak mimo wszystko nie usuwałam starych okropnych postów, od tego co się robiło się nie ucieknie, a to że nie miałaś komentarzy... Czy tylko dla Ciebie numerki się liczą?
    Ja zdjęć nie robię nie wiadomo jakim sprzętem, czasem i telefonem.
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mogłaś pozostawić posty ;) mimo beznadziejności. Zawsze są one fajną pamiątką.
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale niestety nie pomyślałam o tym. ;(

      Usuń
  39. Świetny post, super zdjęcia! :)
    A co do postów to szkoda że usunęłaś, za kilka lat chciałabyś je pewnie przeczytać i przypomnieć sobie jak zaczynałaś. :)

    Dopiero zaczynam, byłabym bardzo wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie irytują mnie osoby, które wklejają wszędzie ten sam komentarz. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie napisane *.*
    Wcale nie piszesz zanudzająco!
    A jeśli tak uważasz to moja rada
    jest taka żeby trochę skrócić.
    Ale pomimo tego fajny blog!

    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie nowy post, a ja czekam na nowy u ciebie ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się coś dodać. ;)

      Usuń
  43. Świetnie wyglądasz :) ciuchy mega dobrze dobrane do siebie :D

    Zapraszam również do siebie dopiero zaczynam :D

    http://kasiulaaaa77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty