BE STRONG

Hejka!
Dzisiaj już sobota, a to oznacza, że w poniedziałek znowu powrót do szarej rzeczywistości. Niestety, trzeba jakoś to przeżyć! :) W poprzednim poście pisałyście mi, że jestem podobna do Julki Wróblewskiej, haha. Jeszcze nigdy od nikogo tego nie słyszałam, ale to miłe. :)
Na pewno kiedykolwiek spotkaliście się z osobami, które chcą Was "zniszczyć", zazdroszczą wszystkiego i nie mogą sobie z tym poradzić. Chcą, abyście zeszli na dno, śmieją się, wyzywają... Tak, tak teraz każdy by powiedział: 'Nie przejmuj się! Olej to! Po co zawracasz sobie głowę takimi bzdurami?!'. Ale uwierzcie, każdy kto był w takiej czy podobnej sytuacji, wie, że to nie takie proste. Trzeba mieć bardzo silny charakter, a nie każdy taki posiada. Każdy z nas jest inny i inaczej reaguje na różne rzeczy. Tutaj odzywa się pewność siebie! Tak. Osobiście jeszcze do niedawna przejmowałam się zdaniem innych, ale teraz, z biegiem czasu, zrozumiałam, że nie warto zwracać na to uwagi, bo przecież pracujesz dla siebie i każdy z nas chce coś osiągnąć w życiu, dotrzeć do wymarzonego miejsca, mieć dobrą pracę, dzieci, rodzinę... prawda? I tak uwierzcie, prędzej czy poźniej znudzi im się to. Nie będą już mieli się do czego przyczepić i dadzą spokój.
Więc róbcie to, co kochacie... to, co chcecie robić, bo przecież każdy pracuje na swój sukces! Nie będziecie już mogli za parę lat cofnąć czasu. Tak, wiem, że wszystko może się jeszcze 100 razy zmienić, ale co jeśli ta decyzja, nawet w tak młodym wieku, potem będzie miała duży wpływ na twoje życie? :)
 Myślę, że zrozumieliście o co mi chodzi. :) Każdy ma inne zdanie na takie tematy, więc piszcie w komentarzach. Jestem ciekawa waszych opinii. ;)
"To co najbardziej nas ogranicza to, nie brak chęci, możliwości czy pieniędzy, lecz brak pewności siebie."

Komentarze

  1. Miałam taką sytuację, że pewna dziewczyna mi zazdrościła, rozpowiadała o mnie kłamstwa itp.
    Z perspektywy czasu widzę, że robiła siebie idiotkę, ale wtedy się przejmowałam.

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry post, szkoda, że niekiedy ludzie są tak wredni dla nas, że po prostu trudno zachować zimną krew i być silnym.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jesteś do niej podobna :) Zazdrość komuś czegoś, to najgorsze co może być. Ludzie nie potrafią cieszyć się z sukcesu innych niestety. Buziaki! :*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś i super zdjęcia:) Ja już kiedyś ci pisałam że jesteś do niej podobna hahha, pozdrawia :)
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba znac swoja wartosc i wykorzystywac szanse jakie daje nam los :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny strój podoba mi się;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście przypominasz Julię Wróblewską ;)
    Ludzie widzą tylko swoje własne osiągnięcia, a na innych nie zwracają uwagi. Tak samo jest ze stereotypami. Niektóre naprawdę bolą i nie można się tak łatwo po nich podnieść.
    Pewność siebie łatwo stracić. Mi wystarczyło obgadywanie koleżanek, aby stać się małomówną, bojaźliwą blondyneczką, którą wszyscy uważają za niegodny własnej półki przedmiot. Przedmiot, który uważają za niewidoczny. Smutne, ale prawdziwe :"(
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz :') To bardzo przykre. :(

      Usuń
  9. Takim osobom po prostu trzeba powiedzieć do widzenia ! :) i nie przejmować się. Naprawdę nie warto. Takie osoby nie mają nic do zaoferowania a jedynie trują życie :/
    świetne zdjęcia ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie trzeba się takimi ludźmi przejmować, podnieść głowę i iść dalej przed siebie :)
    Zapraszam na mojego bloga, może zaobserwujesz? BLOG KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe stylizacje ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety też wracam do szkoły :/
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu trzeba nie przejmować się takimi osobami :) Obserwuję i licze na rewanz (mała rada zmniejsz sb troche szerokość bloga bo trudno jest zobaczyć pasek boczny)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog:) Super stylizacje i design! ZAPRASZAM na primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry post i cudowny cytat na koniec - taki prawdziwy <3
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna notka, niestety znam bardzo dużo takich zazdrosnych osób :C
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście jesteś podobna do Julki ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż wiele osób jest zazdrosnych i próbują na nas negatywnie wpłynąć jednak jesli robimy to co kochamy i to co jest nasza pasją nie powinniśmy z tego rezygnować. Trzeba znajdywać w sobie siłę żeby nie przejmować się takimi osobami :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne stylizację i na prawdę jesteś do niej podobna :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie często nie mają własnego życia, albo nie mają co robić i z nudów przyczepiają się do kogoś innego. Dla zabawy, z zawiści, chcą kogoś sobie podporządkować i go stopniowo niszczą. Żal mi takich podłych ludzi, ale kiedy widzę ich "ofiary", chcę im pomóc się uwolnić.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie jesteś do niej podobona :D ja wlasnie dzis tez wrocilam po feriach do szkoly, masakra/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjecia :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie podobny post, także zapraszam :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądacie!
    a co powiedzą inni to serio im bardziej sie dorasta tym bardziej ma sie to gdzies
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  29. Takimi ludźmi nie warto się przejmować :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kiedyś bardzo się przejmowałam teraz mnie to nie obchodzi
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę przypominasz Julkę :) świetny post. Ja też wiecznie się przejmuję ludźmi, ale założenie bloga pomaga mi w tym by takimi rzeczami nie zawracać sobie głowy :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie osoby trzeba olać ;) Ślicznie wyglądacie laski ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  33. nie warto się przejmować aż tak zdaniem innych
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudno jest czasem nie przejmować się krytyką innych. Trzeba jednak starać się iść do przodu i próbować nie zwracać na nią uwagi. Nie osiągniemy wymarzonego celu, jeśli będziemy wciąż patrzeć na to co pomyślą o Nas inni i działać pod ich dyktando.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty