SCHOOL TRIP


  Hejka!
Dzisiaj razem z klasą pojechałam na wycieczkę do Nieborowa, a tak naprawdę na KULIG. :D Razem z koleżankami myślałyśmy, że to wszystko nie wypali. :\ Akurat po weekendzie śnieg zaczął się roztapiać, nie było do końca pewne, czy będziemy jechać na saniach czy na sankach... Ale nasze pesymistyczne wyobrażenia rozpłynęły się. Było na prawdę super! Na szczęście śnieg jeszcze tak bardzo się nie roztopił, bo jeździliśmy w lesie. :)



Niestety jest też parę minusów tej wycieczki. :\ Po pierwsze, miało pojechać z naszej klasy o wiele więcej osób, a było nas tylko 15 z 30. Nie wiadomo, czy nie będziemy musieli dopłacać za autokar, ale to okaże się jutro. Po drugie, tak bardzo zmarzły mi stopy i dłonie, że aż nich nie czułam. :'( Na szczęście po powrocie mieliśmy ognisko i mogliśmy chwilę się ugrzać. Kolejną sprawą jest to, że po ognisku, w świetlicy musieliśmy napisać test z angielskiego, ponieważ nie mógł być on przełożony, bo w tym dniu wszystkie klasy z naszej szkoły miały do pisać. Ale to nic, był w miarę prosty i wszyscy skończyli już po 15 minutach. :) Na sam koniec kuligu, zamieniłyśmy się z koleżankami miejscami i usiadłyśmy na samym końcu. Spadłyśmy z nich 2 razy. Ale była to super zabawa! Wyśmiałyśmy się chyba za wszystkie czasy! :D Nie zabrakło również czasu wolnego. :D Jak to ja i inne dziewczyny z mojej klasy, musiałyśmy zrobić parę zdjęć. :D


Jakoś mniej więcej po 30 minutach zrobiliśmy sobie przerwę. Porzucaliśmy się chwilę śnieżkami i ulepiliśmy bałwana. :))




Być może na wiosnę znowu tam zawitamy. Jest to naprawdę super miejsce!

A wy lubicie wycieczki szkolne? Wspominacie je dobrze czy raczej źle? Jeśli chcecie, możecie pisać w komentarzach. Z przyjemnością poczytam. :)
                              Buziaki,
                                            i'mmarta :*

Komentarze

  1. Ja nie przepadam za wycieczkami szkolnymi - przynajmniej nie z moją klasą, której zbytnio nie lubię.
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeździć na kuligi, ale to że zamarzamy to jest ogromnym minusem xd

    mogłabys poklikac w tym poscie ? Będę mega wdzięczna :) by-vanys.blogspot.com-KLIK

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku musiało być naprawdę świetnie! OBSERWUJĘ - już od dawna.
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Sama bym sobie pojeździła na sankach :D Zazdroszczę :) /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze sniegu!
    Ja dopiero zaczynam! http://julia-korocinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bym chicała wziasc taki udział w kuligu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia ;*
    Jesteś śliczna ! *-*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki wyjazd na pewno jest świetną zabawą :D. Fajny, pozytywny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejkuuu jak supi zazdro Cii :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiała byc naprawdę super zabawa!:)
    Świetny blog:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wycieczki szkolne bardzo łączą ludzi i są bardzo potrzebne :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa taki kulig :) sama z checia bym na taki poszła :)

    wspolna obserwacja? :) ja obserwuje juz :) licze na rewanż :)))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty