GIRL ONLINE

Hejka!
Przychodzę do Was dzisiaj z trochę innym postem.. a mianowicie z krótką recenzją książki "Girl Online". :) Z całego serca polecam wszystkim ją przeczytać, nawet tym, którzy nie należą do miłośników książek. Opowiada ona o typowej nastolatce - Penny, która mieszka w Anglii. Ma przyjaciela - Elliota, z którym dzieli się nawet swoimi najskrytszymi tajemnicami. Tworzą po prostu idealną przyjaźń. Jej rodzice mają własny salon sukien ślubnych i wspólnie go prowadzą. Pewnego dnia decydują się na zorganizowanie wesela w USA. Po krótkim namyśle wyjeżdżają razem z Penny i zostają tam na Boże Narodzenie. Dziewczyna ma chwilę czasu na odpoczynek od swojego "prawdziwego" życia, ponieważ ostatnio została w szkole poważne upokorzona i bardzo to przeżywa...Główna bohaterka - Penny poznaje na weselu Noah, w którym się zakochuje. Przy nim znikają jej wszystkie wady, bo uważa, że jest największą niezdarą na świecie. Po raz pierwszy przeżywa zawód miłosny. Cała historia może doprowadzić do rozpadu największej przyjaźni i miłości w jej życiu. Ale czy tak to się ma skończyć? Czy taki bestseller ma takie smutne zakończenie? Możliwe... Więc zachęcam Was do przeczytania! Dowiecie się jak dalej potoczyło się życie bohaterki i jej najbliższych. A ja już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam drugą część "Girl Online w trasie".                                

Ta książka opowiada właśnie o dziewczynie, która prowadziła bloga. Dało mi to bardzo dużo do myślenia. Myślę, żeby być dobrym blogerem, trzeba być przede wszystkim sobą. Nikogo nie udawać ani z nikogo nic  nie kopiować.

1.Plusy blogowania:
  • znalezienie swojego miejsca w sieci,
  • dobre wykorzystanie czasu wolnego,
  • satysfakcja i poczucie wartości,
  • doskonalenia się w pisaniu oraz robieniu zdjęć,
  • kontakty z czytelnikami,
  • udzielanie rad obserwatorom,
  • czerpanie przyjemność,
  • uzyskiwanie przydatnych informacji z innych blogów.
2. Minusy blogowania:
  • obraźliwe komentarze na dane tematy,
  • zainwestowanie w sprzęt oraz inne potrzebne rzeczy,
  • możliwość napotkania się z cyber-przemocą,
  • złe traktowanie wśród rówieśników.
                                                                             Buziaki,
                                                                                                 i'mmarta :*

Komentarze

  1. mam w planach tą książke :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. super post!!
    może wpadniesz do mnie http://lifeisamoment13.blogspot.com/ dopiero zaczynam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już przeczytałam tą książkę i bardzo ją lubię! Aktualnie jestem w połowie drugiej części i też jest bardzo fajna! Popełniłaś błąd pisząc "Noaha". Piszę się po prostu Noah ;) Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie czytałam, bo czułam się już za stara na takie książki, ale dużo moich koleżanek polecało wiec kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta książka nie ma ograniczeń wiekowych. ;)

      Usuń
  5. Od kilku miesięcy próbuję zabarać się za tą książkę, jednak do tej pory mi się jeszcze nie udało :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle już słyszałam o tej książce, a jakoś nie mogę się zebrać żeby ją kupić ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgodzę się z minusami blogownia, możemy tego wszystkiego uniknąć. :) Pisząc bloga z pasją nie zwraca się na to uwagi. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tak tylko ogólnie z czym możemy się spotkać. :)

      Usuń
  8. Czytałam tą książkę i bardzo mi się podobała! Niektórzy mogliby powiedzieć, że blogowanie to taka prosta sprawa... Jednak są w niej też minusy, które sama wymieniłaś.
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę książkę!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra ma tą książkę
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie czytałam, ale muszę kupić i zabrać się za tą książkę, bo zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie, chyba kupię tę książkę! ;)
    Dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie na post o maseczkach DIY :
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjecia,

    zapraszam do siebie ;)
    Wlasnie zaczynam i znajdziesz u mnie wszystko, o czym my kobietki kochamy ! :*
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam ksiązkę, obie części - super dla młodzieży ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś w tym jest z tymi minusami :/
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :D Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki nie miałam jeszcze okazji czytać, ale w najbliższym czasie się postaram. Zgadzam się, blogowanie ma o wiele więcej plusów niż minusów :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- każdy komentarz jest motywacją do dalszego działania,
- zostawcie linka do bloga, a na pewno odwiedzę,
- jeśli mój blog wam się podoba - zaobserwujcie.

Popularne posty